Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم افتتاحیه برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری روستایی در کانون روستایی شهدای گریوان از توابع شهرستان بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «هاشم شیرازیان» امروز در این مراسم افتتاحیه که در حسینیه پنج تن روستای گریوان برگزار شد، با اشاره به اهمیت اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، برنامه ریزی صحیح در این باره را مورد توجه قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت: تشویق جوانان به داشتن برنامه های مفید و اثر گذار و گرایش به مطالعه ، ایجاد شور و نشاط و ارتقاء باورهای دینی و اعتقادی و تربیت نیروی مومن و انقلابی از جمله اهداف برنامه ریزی ویژه اوقات فراغت به ویژه در ایام تعطیلات تابستان برای دانش آموزان، لازم است مدنظر قرار گیرد.

 

شیرازیان به معرفی محورهای فعالیت اوقات فراغت در کانون ها پرداخت و افزود: توجه به استعدادیابی در رشته های هنری و پرورش هنرمندان مسجدی، تقویت گروه های سرود و تئاتر، تحکیم پیوند دانش آموزان با مسجد و انس و الفت و گرایش هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان به مسجد از دیگر مواردی است که باید در تدوین، برگزاری و اجرای برنامه های  اوقات فراغت محور قرار گیرد.

 

 

وی اجرای طرح شنبه های کتاب، توسعه فرهنگ مطالعه و انس با کتاب، توجه به مهارت آموزی در کنار کلاس های تربیتی و قرآنی، برگزاری اردوهای آموزشی و فرهنگی اجرای طرح پیوند مسجد، مدرسه و خانواده را از موارد دیگر در برنامه های اوقات فراغت کانون ها نام برد.

 

 

این مراسم با برگزاری مسابقه و تقدیر از فعالان این کانون و نیز معرفی کلاس های آموزشی و فرهنگی طرح ریزی شده ویژه ایام تابستان به پایان رسید.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان جنوبي شیراز بیرجند نماز جمعه ارزانی کتابخانه های عمومی شبستان بیرجند بوشهر خراسان جنوبی اوقات فراغت کانون مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون ظهر سه شنبه در نشست کارگروه برنامه‌های تابستانی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مشگین شهر اظهار کرد: بیش از ۶۰۰ کانون در استان فعالیت دارند و گستردگی مناطق، کمبود نیروی انسانی و اعتبار و عدم تجهیز کانون‌ها و بیماری کرونا در سال‌های اخیر مشکلاتی را برای مجموعه ما به همراه داشته است.

وی ادامه داد: حمایت‌های مسئولان استانی از برنامه‌های دبیرخانه مساجد نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شده است.

آمون بیان کرد: تابستان بهترین فرصت است که مدیران کانون‌ها با برنامه‌های فرهنگی و هنری و قرآنی و تربیتی زمینه جذب نوجوان و جوانان را فراهم کنند.

جعفری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حضور مسئول کانون‌های مساجد استان اردبیل و هیئت همراه در سخنانی گفت: در حقیقیت مردمی‌ترین تشکل و مجموعه‌های فرهنگی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد هستند.

وی درادامه گفت: درشهرستان مشگین شهر تعداد ۸۱ کانون با مجوز از دبیرخانه مساجد فعالیت دارند و از این کانون‌ها ۵۶ کانون روستایی و ۲۵ کانون شهری فعالیت دارند.

کد خبر 6099402

دیگر خبرها

  • حریم و روستاهای شرق تهران برای گذران اوقات فراغت محل مناسبی هستند |‌ همدردی با آبشار اشک ریز
  • نقش آفرینی کانون های مساجد در جبهه فرهنگی بسیار مهم است
  • برگزاری کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی ویژه کانون‌های مساجد
  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • ۳۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند