Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@22:56:57 GMT

آغاز صندلی‌گذاری و بازسازی ورزشگاه وطنی قائمشهر

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۴۱۰۶

آغاز صندلی‌گذاری و بازسازی ورزشگاه وطنی قائمشهر

صندلی‌گذاری و بازسازی ورزشگاه وطنی قائمشهر جهت میزبانی ایده‌آل از مسابقات لیگ برتر آغاز شده است. ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از اینکه مسئولان سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ایرادهایی از ورزشگاه وطنی قائمشهر گرفته و تهدید کردند در صورت برطرف نشدن این مشکلات میزبانی تیم نساجی در بازی‌های لیگ برتر در شهر دیگری انجام خواهد شد، سرانجام بازسازی و صندلی‌گذاری این ورزشگاه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس علاوه بر صندلی‌گذاری، بازسازی راهروها و سرویس‌های بهداشتی ورزشگاه وطنی نیز در حال انجام است و مسئولان استان مازندران در تلاش هستند این استادیوم را تا آغاز مسابقات لیگ برتر آماده کنند.

مسئولان سازمان لیگ پیش از این اعلام کردند صندلی‌گذاری، گیت‌های ورودی و نصب دوربین‌های مدار بسته از جمله امکاناتی است که باید در تمام ورزشگاه‌ها برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر فراهم شود.

فرهاد کوچک‌زاده، سرپرست تیم نساجی نیز در گفت‌و‌گو با تسنیم در این خصوص اظهار داشت: ورزشگاه وطنی کمبودهایی داشت،‌ اما مسئولان چند پیمانکار جدید به این مجموعه اضافه کرده‌اند و خداراشکر خیلی از کارها هم تا الان پیش رفته است. در هر صورت صندلی‌گذاری هم شروع شده است و امیدوارم این ورزشگاه به بازی‌ها برسد.

«اگر ورزشگاه وطنی برای شروع مسابقات لیگ برتر آماده نشود،‌ قطعاً این تیم متضرر خواهد شد.»، وی در واکنش به طرح این موضوع گفت: صد درصد همین‌طور است. باید بازی‌ها در استادیوم وطنی برگزار شود تا مردم بیایند و از فوتبال لذت ببرند.تمام مسئولان استان مازندران هم در تلاش هستند تا این اتفاق بیفتد.

ادامه تمرینات نساجی در کمپ راه‌آهن تهران/ شاگردان مهاجری به مصاف مس کرمان می‌روند

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال نساجی مازندران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران تیم فوتبال نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۴۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: دو تیم چلسی و تاتنهام دیدار معوقه هفته ۲۶ لیگ برتر انگلیس را امشب ساعت ۲۲ به وقت ایران برگزار می‌کنند. این بازی در ورزشگاه استامفورد بریج برگزار خواهد شد. دو تیم آخرین بار در دیدار رفت لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در آن بازی چلسی در ورزشگاه تاتنهام توانست ۴ بر ۱ این تیم را شکست دهد.

tags # چلسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • چلسی - تاتنهام؛ ترکیب رسمی
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با ۶۰ هزار تماشاگر
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی
  • تأکید استاندار لرستان بر تقویت رویکرد وحدت در استان
  • تقابل برترین خط دفاع و حمله لیگ در ورزشگاه آزادی
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • آغاز عصر جدید مورایس در فوتبال ایران
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی