Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، رقابت‌های لیگ اسکی روی چمن و انتخابی تیم ملی بانوان و آقایان کشور جهت حضور در رقابت های کاپ جوانان جهان به میزبانی ایران و رقابت های جهانی سوئیس در پیست اسکی دیزین تهران برگزار شد.

این رقابت ها در سه رشته مارپیچ کوچک، مارپیج بزرگ و مارپیچ سرعت برگزار شد و نفرات برتر رشته های مختلف در قالب تیم ملی در مسابقات قهرمانی کاپ جوانان جهان حضور خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان روز دوم این رقابت ها و در بخش بانوان ثمین داوری اول شد، مهسا یارخواه جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و سمانه مشکاتی نماینده کردستان عنوان سوم را کسب کرد.

سمانه مشکاتی اسکی باز جوان کردستانی که به عنوان نماینده استان در مراحل مختلف اردوهای تیم ملی جوانان و بزرگسالان شرکت کرد در پایان مرحله نهایی اردوی تیم ملی اسکی بانوان کشور در رقابت های انتخابی تیم ملی حضور یافت و مقام سوم را بدست آورد.

مشکاتی سال گذشته عنوان سوم رقابت های اسکی روی چمن قهرمانی بانوان کشور را کسب کرد.

بر اساس اعلام کمیته فنی فدراسیون اسکی ایران نفرات اول بخش بانوان و نفرات اول و دوم بخش آقایان به رقابت های قهرمانی بزرگسالان جهان در سوئیس اعزام می شوند و نفرات اول تا سوم رشته های مختلف این رقابت ها نیز در رقابت های کاپ جوانان جهان به میزبانی پیست دیزین حضور خواهند یافت.

رقابت‌های جهانی اسکی روی چمن ۱۵ مردادماه به میزبانی سوئیس و جام جهانی اسکی روی چمن و فینال کاپ جوانان جهان ۲۹ مرداد تا پنجم شهریور ماه به میزبانی پیست بین المللی دیزین برگزار خواهد شد.

کد خبر 4672948

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقات کشوری اسکی روی چمن ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۴۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در نشست شورای جوانی جمعیت سمنان گفت: تحقق جوانی جمعیت در کنار پشتوانه‌های قانونی نیازمند فرهنگ‌سازی در بین جوانان است و انتظار می‌رود بخش های مختلف در توجیه و تبیین اهمیت جایگاه ازدواج و فرزندآوری به ویژه برای نسل جوان نقش‌آفرینی کنند.

وی با اشاره به آمارهایی در زمینه سقط جنین به دستور پزشکان، افزود: گزارش‌هایی وجود دارد که پزشکان دستور به سقط جنین می‌دهند، اما در بررسی‌های بیشتر مشخص می‌شود جنین مشکلی ندارد و نیازی به سقط نبوده است.

امام جمعه سمنان اظهار کرد: شنیده شده دستگاه‌های انجام آزمایش غربالگری دوره بارداری معیوب است، باید این موضوع بررسی و در صورت صحت، مشکل این تجهیزات برطرف شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به اقدام‌های ارزشمند دولت سیزدهم در تحقق جوانی جمعیت، گفت: واگذاری زمین به خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت از جمله اقدام‌های سودمند در این زمینه است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار کردستانی در کنکور سراسری
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • انتخابی المپیک پاریس| رکوردشکنی پرورش نیا در تراپ بانوان
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش