Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:44:21 GMT

بازی در والنسیا بهتر از نیمکت‌نشینی در بارسا است

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۵۰۱۲

بازی در والنسیا بهتر از نیمکت‌نشینی در بارسا است

یاسپر سیلسن، دروازه‌بان هلندی که اخیراً از بارسلونا به والنسیا منتقل شده می‌گوید بازی کردن در والنسیا بهتر از نیمکت‌نشینی در بارسا است.

به گزارش "ورزش سه"، یاسپر سیلسن، دروازه‌بان هلندی که اخیراً نوکمپ را ترک کرده و راهی مستایا شده تا پیراهن والنسیا را بر تن کند می‌گوید از نیمکت‌نشینی و قرار گرفتن پشت سر مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان آلمانی بارسا خسته شده بوده و بازی در والنسیا را به نیمکت‌نشینی در بارسا ترجیح می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

والنسیا در ماه ژوئن امسال برای به خدمت گرفتن سیلسن 35 میلیون یورو به بارسلوناپرداخت کرد. این دروازه‌بان هلندی سه فصل بازیکن بارسلونا بود ولی همواره پشت سر مارک آندره تراشتگن قرار گرفته و نقش ذخیره او را بازی می‌کرد.

 

سیلسن، دروازه‌بان ملی‌پوش هلندی در گفتگو با مارکا درباره شرایط جدید خود گفت:" من با بارسلونا یا هیچ تیم دیگری مشکل ندارم. برای من مهمترین چیز این است که بازی کنم. تنها دلیل حضورم در والنسیا همین است".

 

دروازه‌بان هلندی والنسیا در ادامه گفت:" انتقال به والنسیا برای من قدمی رو به عقب نیست. بین نیمکت‌نشینی در بارسا و بازی کردن در والنسیا، بازی کردن در والنسیا برای من به مراتب بهتر است. این مساله خیلی ساده است. حضور من در والنسیا به هیچ وجه عقب‌گرد نیست".

 

یاسپر سیلسن بارسلونا والنسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یاسپر سیلسن بارسلونا والنسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۵۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسا حالا به خیرونا وابسته است تا لیگ را در رده دوم به پایان برساند و بتواند به دوره بعدی سوپرجام اسپانیا راه یابد. شرکت در این بازی‌ها برای بارسا 6 میلیون یورو درآمدزایی دارد. 

شکست 4-2 در مونتیلیوی، بلوگرانا را مجبور می‌کند که در چهار بازی بعدی یک امتیاز هم از دست ندهد. با توجه به تقویم بازی‌ها، به نظر می‌رسد بازی‌های بعدی خیروها کمی ساده‌تر از بارسلونا باشد. برای خیرونا بازی برابر ویارئال و نیز در زمین والنسیا دشوارترین خواهد بود و بارسلونا برابر سوسیداد و سویا کار سختی خواهد داشت.

هفته بعد بارسا دوشنبه باید در زمین خود برابر سوسیداد قرار بگیرد در حالی که خیرونا جمعه شب میهمان آلاوس است.

تقویم بازی‌های خیرونا و بارسا تا هفته پایانی

خیرونا (73 امتیاز)
هفته 35: آلاوس-خیرونا
هفته 36: خیرونا-ویارئال
هفته 37: والنسیا-خیرونا
هفته 38: خیرونا-گرانادا

بارسلونا (72 امتیاز)
هفته 35: بارسا - رئال سوسیداد
هفته 36: آلمریا-بارسا
هفته 37: بارسا-رایو وایکانو
هفته 38: سویا-بارسا

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • توضیحی برای وضعیت افتضاح بارسا پیدا نمی‌کنم
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!