Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از میامی‌هرالد، یک بانکدار بازنشسته با ریش سفید در میان ۱۴۱ رقیبی که دلشان می‌خواست تا عنوان شبیه‌ترین مرد به ارنست همینگوی را به دست بیاورند، موفق به کسب این عنوان شد.

این رقابت هر سال در کی‌وست و در جشنواره روزهای همینگوی برگزار می‌شود.

جو مکسی ۶۸ ساله امسال برای هشتمین بار در این رقابت قدیمی شرکت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت در سه دور در کافه اسلاپی جو و به داوری گروه داوران که متشکل از برندگان سال‌های پیش بود، برگزار شد.

این کافه پاتوق نویسنده برنده جایزه نوبل و خالق رمان‌هایی چون «وداع با اسلحه» در دهه ۱۹۳۰ بود.

گفته شده این بانکدار بسیار شبیه به همینگوی در همین دوره است.

در جشنواره‌ای یک هفته‌ای که هر سال با عنوان «روزهای همینگوی» برگزار می‌شود، دوستداران همینگوی شبیه او لباس می‌پوشند و با ریش‌های سفید در برابر دوربین ژست می‌گیرند.

امسال در عین حال جشن ۱۲۰ سالگی همینگوی هم برگزار شد و برنده رقابت شبیه‌ترین فرد پس از پنج روز و پشت سر گذاشتن دو راند، معرفی شد.

البته مِکسی گفت توانایی ماهیگیری‌اش شبیه همینگوی که در آب‌های عمیق بین کی‌وست و کوبا قایق می‌راند، نیست.

سابقه این رقابت به سال ۱۹۸۱ بازمی‌گردد و امسال سی و نهمین دوره آن برگزار شد.

سال پیش ۱۵۰ مرد در رقابت شبیه ترین فرد به همینگوی شرکت کرده بودند.

امسال صدو بیستمین سال تولد همینگوی است که سال ۱۹۶۱ در ۶۱ سالگی به زندگی‌اش خاتمه داد. وی در سال‌های ۱۹۵۳ و ۱۹۵۴ دو جایزه معتبر پولیتزر و نوبل ادبیات را برد. «زنگ‌ها برای که به صدا درمی‌آیند؟»، «خورشید همچنان می‌درخشد» و «پیرمرد و دریا» از مهمترین آثار این نویسنده است.

وی که زاده ۲۱ ژوئیه ۱۸۹۹ بود، از پایه‌گذاران یکی از تأثیرگذارترین انواع ادبی که با عنوان «وقایع‌نگاری ادبی» شناخته می‌شود، بود. قدرت بیان و زبردستی همینگوی در توصیف شخصیت‌های داستانی چنان بود که برخی او را پدر ادبیات مدرن می‌دانند.

این رقابت امسال از پنج شنبه ۲۱ جولای آغاز شد و علاقه‌مندان با پرداخت یک ورودیه ۳۵ دلاری در آن شرکت کردند.

کد خبر 4673202

منبع: مهر

کلیدواژه: ارنست همینگوی ادبیات جهان نویسنده جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۵۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان

 معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان با اشاره به پایان مسابقات ورزشی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان  در اصفهان گفت:  سه هزار و ۲۰۰ مدال و ۵۵ جام به افراد و تیم‌های برتر اهدا شد.

 علیرضا خاکسار افزود: بیست و سومین دوره این رقابت‌ها در ۲۵ رشته بانوان و ۳۰ رشته آقایان و با حضور نزدیک به ۱۰ هزار ورزشکار و یکهزار و ۵۰۰ داور و عوامل اجرایی برگزار شد.

او با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها در ۲۸ سالن ورزشی کلانشهر اصفهان گفت: مسابقات بخش جانبازان و معلولان در پنج رشته ورزشی و رقابت‌های بخش بیماران خاص در چهار رشته ورزشی در رقابت‌های امسال برگزار شد که اتفاقی بسیار قابل توجه است.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان اظهار کرد: این جام یک المپیاد منظم و هدفمند شهری است که نقش موثری در ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی در اصفهان دارد.

خاکسار، یکی از اهداف از برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی را ایجاد نشاط در جامعه دانست و اظهار داشت: حضور خانواده‌ها برای تماشای مسابقات در رقابت‌های اخیر پرشور و قابل توجه بود.


 بیست و سومین دوره رقابت‌های ورزشی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان از اواخر اسفند پارسال تا اوائل اردیبهشت امسال در کلانشهر اصفهان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور/ سالم ترین کنکور را برگزار کردیم
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان