Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد سعادت پیش ازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه ۲۶ هزار حامی از سه هزار و ۵۰۰ کودک یتیم در استان حمایت می‌کنند افزود: همچنین سرانه کمک به هرخانواده کودک یتیم در استان ۲۶۰ هزار تومان است.

وی شمار خانواده‌های محسنین را سه هزار و ۴۰۰ خانواده افزود: سال قبل در حوزه اکرام ۲۲ میلیارد تومان کمک‌های مردمی به خانواده محسنین و ایتام شده که هشت هزار نفر را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی میزان کمک‌های جمع آوری شده در سال جاری را نسبت به سه ماه اول سال قبل دارای رشد ۸۸ درصدی بیان کرد و گفت: امسال ۳۳ میلیارد تومان کمک جمع آوری شده است که بیش از ۸۸ درصد رشد داشته است.

سعادت دلیل رشد کمک‌های مردمی را بروز سیل در سال جاری عنوان کرد: میزان کمک‌های مردمی استان در همه بخش‌ها رشد یافته است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران ادامه داد: مردم بیش از دیگران موقعیت‌ها را درک می‌کنند از اینرو حمایت‌های خود را از ایتام افزایش داده اند.

وی به طرح لذت لبخند در استان اشاره کرد و گفت: در سال قبل میزان تعهدات یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده و امسال این میزان به هشت میلیارد تومان افزایش یافته و تاکنون ۳۵ درصد تعهدات محقق شده است.

کد خبر 4673232

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد مازندران اکرام ایتام ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۵۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران ازتوزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار استان خبر داد و گفت: این بسته‌های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

او افزود: نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته‌ها در جامعه هدف، اعضای کمیته امداد امام، بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر گفت: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته‌های گوشت را آماده کرده ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم است که جمعا ۱.۵ تن می باشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان است..

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • طلایی شدن دو مازندرانی در انتخابی ووشو چین
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • اهدای ۴۰۰ کیسه آرد رایگان به نیازمندان در بشاگرد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد