Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@05:43:57 GMT

مدیران ورزشی کم‌کار در اردبیل برکنار می‌شوند

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۵۲۶۱

مدیران ورزشی کم‌کار در اردبیل برکنار می‌شوند

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تکمیل، ساخت و تجهیز خانه‌های ورزش روستایی جزو برنامه‌ها و اولویت‌های مهم بوده که در این راستا در استان اقدامات لازم انجام می‌شود. ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهرام آقاخانی پیش از ظهر امروز در نشست با روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان اردبیل اظهار داشت: در راستای توسعه و ارتقای ورزش استان همگان باید تلاش کنیم و در این حوزه با روسای ادارات تعارفی نداریم و روسای کم‌کار در این زمینه برکنار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بدون شک جامعه‌ای که با ورزش آشتی کرده باشد، جامعه‌ای به دور از تنش خواهد بود و در این جامعه افراد به راحتی می‌توانند رشد کرده و به موفقیت‌ها برسند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با تاکید بر ضرورت توسعه و ارتقای ورزش در تمامی شهرستان‌های استان بیان کرد: از روسای تمامی ادارات شهرستان‌ها انتظار می‌رود در این راستا گام های اساسی بردارند چراکه در صورت مشاهده کم‌کاری روسا برکار خواهند شد.

طرح گردشگری ورزشی در اردبیل اجرا می‌شود‌رشته‌های نوین ورزشی در اردبیل معرفی می‌شوندفعالیت ‌کلینیک سلامت ورزشی در اردبیل به زودی آغاز می‌شودزیرساخت‌های میزبانی رویدادهای بین‌المللی ورزشی در اردبیل فراهم است+فیلمجوانان نخبه ورزشی در اردبیل حمایت می‌شوند

آقاخانی با بیان اینکه ورزش همگانی یکی از مهمترین اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان است، گفت: با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و استاندار اردبیل و سایر مسئولان استان با تمام قوت برای توسعه ورزش همگانی و جذب اکثریت هم استانی‌ها به ورزش همگانی تلاش می‌کنیم.

وی بیان کرد: با رهنمودها و حمایت‌های استاندار اردبیل تا به اکنون در ایجاد ایستگاه‌های ورزشی در سطح استان موفق بوده‌ایم و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در نظر داریم مشارکت مردم در ورزش همگانی را به اکثریت برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه باید برای جذب مردم به ورزش برنامه‌های نوین و ابتکاری اجرا کنیم، افزود: باید از برگزاری برنامه‌های کلیشه‌ای خارج شده و با فکر و ایده ای نو با ایجاد فضایی شاد مردم را جذب ورزش کنیم چرا که ورزش علاوه بر حفظ تندرستی و ارتقای نشاط در جامعه گام مهمی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

آقاخانی با تاکید بر تکمیل، ساخت و تجهیز خانه‌های ورزش روستایی تصریح کرد: روسای ادارات شهرستان‌ها، روستاها را فراموش نکنند و برای توسعه ورزش در روستاها تلاش کنند.

وی با بیان اینکه بخش همگانی و قهرمانی دو رکن جدایی ناپذیر ورزش هستند، افزود: در بخش قهرمانی یکی از موضوعات مهم بحث استعدادیابی و استعداد پروری است و در تمامی شهرستان ها و روستاهای استان استعدادهایی وجود دارد که در صورت بها و حمایت به قهرمانانی به نام دنیا تبدیل خواهند شد که باید قدر این استعدادها را بدانیم و برای موفقیت این افراد تلاش کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در سال‌های اخیر در مسابقات مختلف کشوری، بین المللی، آسیایی و حتی جهانی جوانانی از اردبیل به سکوی قهرمانی رفتند و برای کشورمان افتخارآفرینی کردند که از شهرستان‌های استان و حتی روستاها بوده‌اند.

انتهای پیام/ ع

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانان واقعی شهدا هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: قهرمانان واقعی این کشور شهدایی هستند که جانشان را فدای دین خدا و آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، عباس اعلایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین شامگاه سه‌شنبه در مراسم یادواره شهدای ورزشکار استان قزوین که در محل سالن اجتماعات مجتمع لاله برگزار شد، اظهار داشت: قهرمانان واقعی این کشور شهدایی هستند که جانشان را فدای دین خدا و آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کرده‌اند.

وی ادامه داد: عملیات غرورآفرین وعده صادق افتخارآفرینی و حماسه‌سازی تاریخی سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی بود که بار دیگر عظت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ دنیا کشید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خاطرنشان کرد: وقتی که ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی افتخارآفرینی می کنند این سپاهیان عزیز هستند که حامی و مشوق همیشگی‌شان هستند.

اعلایی مقدم یادآور شد: امروز نیز همه مردم خاصه جامعه ورزشی استان قزوین این افتخار آفرینی بزرگ (عملیات وعده صادق)سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک می‌گویند.

وی تصریح کرد: جامعه ورزشی استان قزوین قدردان خانواده‌های معظم شهدا بوده و تا به امروز نیز بسیاری از مدال‌آوران مسابقات جهانی و کشوری مدال‌های خود را با افتخار به خانواده‌های معظم شهدا اهدا کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، افزود: ورزشکاران خوب می‌دانند که وارثان کدام بزرگ مردان هستند و همیشه یاد و خاطره شهدا را در در مجامع بین‌المللی ورزشی زنده نگه می‌دارند.

به گزارش تسنیم، در پایان این یادواره شهدا از کتاب مدالی از جنس پلاک(خاطره شهدای ورزشکار استان قزوین)که با حمایت سپاه صاحب الامر(عج) و شهرداری قزوین چاپ و منتشر شده بود رونمایی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل