Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:15:31 GMT

هراس یک نویسنده سوژه یک انیمیشن شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۵۳۴۹

انیمیشن «گذشته» به کارگردانی حمید محمدی که در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تولید می‌شود، داستان نویسنده‌ای است که در هراسی دائمی به سر می‌برد و دیگر قادر به نوشتن نیست.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، حمید محمدی کارگردان انیمیشن «گذشته» درباره‌ی مراحل تولید این اثر گفت: ساخت دکورهای این انیمیشن به پایان رسیده و کار در حال انیمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پایان ساخت دکور شهری،سکانس‌های باقی مانده که حدود یک دقیقه و نیم است هم انیمیت خواهد شد تا این اثر وارد مراحل پس از تولید شود.

وی افزود: انیمیشن «گذشته» به شیوه استاپ موشن تولید می‌شود و مدت زمان آن 7 دقیقه است.

این انیماتور در خصوص داستان انیمیشن «گذشته» توضیح داد: این فیلم داستان نویسنده‌ای است که در گذشته تحت آزار روحی قرار گرفته و اینک در هراسی دائمی به سر می‌برد. او می‌خواهد دوباره مشغول نویسندگی شود، اما به سبب همین ترس دیگر قادر به نوشتن نیست. نویسنده در مرزی میان کابوس و واقعیت، خود را در مکان‌هایی نامعلوم سرگردان و نیز در حال فرار از هجوم سایه‌هایی شبح‌وار می‌بیند. او همواره می‌کوشد تا خود را از این تعقیب و سرگردانی رهایی بخشد، اما چندان موفق نیست؛ تا این‌که...

عوامل تولید انیمیشن «گذشته» عبارتند از: تهیه‌کننده،کارگردان و انیماتور: حمید محمدی، نویسنده: علی حضرت‌پور، مشاور کارگردان: مهدی خرمیان، طراح کاراکتر و فضا: محمدرضا خانزاد، ساخت عروسک: مریم زینل‌زادگان، ساخت آرماتور: بیژن خوشخرام، ساخت دکور: حمید محمدی، زهرا طالب‌لو، مریم زینل‌زادگان، مرجان قائمی، الهه فرنیا، وسایل صحنه: الهه فرنیا، سرپرست جلوه‌های بصری: مهدی شرکت‌معصوم، جلوه‌‎های بصری: بنیامین براتی، علی محبی‌کیا، پیمان کاظمی، کامپوزیت: مهدی شرکت‌معصوم، استوری‌بُرد: مریم زینلی، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انیمیشن گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۵۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: طرح‌های بازآفرینی شهری در سه سال گذشته در مقایسه با ده سال قبل ۴۰۰ درصد رشد داشته است.

مهدی هدایت گفت: با تشکیل قرارگاه جهادی مسکن، در سه سال اخیر بیش از ۳۷ تفاهم نامه برای ساخت حدود ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در تعامل با سازمان ها، ارگان‌های دولتی و دانشگاه‌ها منعقد شده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران افزود:ساخت ۲۰۰ هزار واحد در قالب ۵۴ طرح با مشارکت بخش خصوصی و دولتی در تامین مسکن استطاعت پذیر برای اقشار کم درآمد هم برنامه ریزی شده است.

مهدی هدایت درباره اقدامات سازمان نوسازی در زمینه مسکن گفت: ساخت یا مشارکت در حوزه مسکن در سه سال گذشته در مقایسه با ده سال قبل ۵ برابرشده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران افزود: نوسازی بافت فرسوده در سه سال گذشته با رشد متوسط ۵۰ درصدی سالیانه در حال انجام است.

مهدی هدایت همچنین با بیان این موضوع که اصلاح معابر در سه سال گذشته در مقایسه ده سال قبل دارای رشد ۱۵ برابری بوده است، افزود: رشد طرح‌های موضعی هم در سه سال گذشته در مقایسه با ۱۰ سال قبل ۵۴ برابر شده است.

دیگر خبرها

  • ناکامی ایتالیا در سال 2002 و قهرمانی در جام جهانی 2006 به روایت کارتون / انیمیشن
  • نویسنده گزارش جعلی بی‌بی‌سی چه کسی است؟ /دست به دست شدن یک سوژه میان منافقین، موساد و انگلیسی‌ها
  • «گل‌غلتان» آیینی زیبا با عطر مدهوش‌کننده گل محمدی
  • خبر صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان کذب است
  • موسیقی شمال خراسان سوژه ساخت یک آهنگ جدید شد
  • رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت
  • توسعه وکشت گیاهان دارویی کم آبخواه در میانکوه
  • نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است
  • خسارت بارش‌های شدید به زیر ساخت‌های شهری جنت مکان گتوند
  • حمله بایدن به ژاپن و هند/ آن‌ها بیگانه هراس هستند!