Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-26@05:57:56 GMT

سمند سورن هم به ایستگاه حذف آپشن رسید!

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۵۳۷۳



چند وقتی است ایران خودرو سورن ELX را در کلاس ۵۷۵۱۸ به دست مشتریان می رساند. این نسخه از سورن، نسبت به نمونه های قبلی فاقد دو آپشن است.

به گزارش عصر ایران به نقل از اسب بخار ایران خودرو همچنان برنامه فروش سورن ELX کلاس ۵۷۵۱۸ را اعلام می کند و گویا قرار نیست در آینده نزدیک نسخه قبلی به خط تولید این شرکت بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اطلاعات رسمی، ایران خودرو رینگ آلومینیومی و ترمز دیسکی عقب را از سورن ELX حذف کرده و در نسخه توربو نیز تنها رینگ آلومینیومی حذف شده است.

با توجه به وب سایت رسمی شرکت تولیدکننده، رینگ فولادی و ترمز کاسه ای عقب جایگزین امکانات قبلی در سورن شده است.

با آغاز تحریم ها و مشکلات اقتصادی شاهد بودیم که خودروسازان کم کم شروع به حذف برخی امکانات کردند و اکنون گویا سورن ELX در ایستگاه حذف آپشن ایران خودرو توقف کرده است! در ماه های گذشته امکاناتی مانند کروزکنترل، سانروف، سنسور پارک عقب، رینگ آلومینیومی، پخش سی دی، ترمز دیسکی عقب، سوییچ ریموتی، دما سنجی محیطی و… توسط دو خودروساز بزرگ کشور از روی محصولات شان کسر شده است.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۵۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوسک سیاه که در ایران هم حسابی محبوب بود! (+عکس)

عصر ایران- رنو 5 توربو در کلاس محصولات موتور وسط عقب- محور قرار گرفت. پیشرانه 1.4 لیتری توربوشارژ استفاده شده در توربو 2 خروجی برابر با 158 اسب بخار (گشتاور 220 نیوتن متر) داشت که طبیعتا افزایش بازده موتور مشکل افزایش گرما را نیز به همراه داشت. البته مدل محبوب بازار ایران در واقع نسخه استاندارد و غیر توربو رنو 5 بود که در نسخه های 4 درب و تعداد محدودتری 2 درب وارد خیابان ها شدند. اتاق نمونه توربو و استاندارد به جز پنل های بدنه در تریم توربو تفاوت خاصی نداشتند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • ترمز ریزش قیمت خودرو کشیده شد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک و دنا + جدول
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • سوسک سیاه که در ایران هم حسابی محبوب بود! (+عکس)
  • تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟ / ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند