Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه ایران امروز در اوج اقتدار و قدرت است، گفت: اگر اراده مردم و مسئولان بهم گِره بخورد، همه مشکلات قابل حل است

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام «محمد قمی» امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، اظهار کرد: به منظور تحقق گام دوم انقلاب باید تلاش و جهاد شبانه روزی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به شرایط کنونی جامعه و اقدامات جهادی برای تحقق منویات رهبری در این بیانیه اشاره کرد و گفت: همه بدهکار امام و شهدا هستیم از اینرو برای عظمت اسلام ناب محمدی باید تلاش کرد.

 

وی ضمن تقدیر از تلاش ها و برنامه های حجت الاسلام صفی یاری به عنوان مدیرکل اسبق تبلیغات اسلامی استان زنجان، گفت: حجت الاسلام احمدی هم از نیروهای پرتوان در عرصه دینی، فرهنگی و اجتماعی است.

 

حجت الاسلام قمی با بیان اینکه مسئولان، رضایت رهبری و مردم را سرلوحه کارهای خود قرار دهند، ادامه داد: باید خدمت به مردم را در اولویت کاری خود قرار دهیم.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه روزگاری شخص اول ممکلت برای شاه شدن باید واسطه به سفیر بریتانیا می فرستاد، خاطرنشان کرد: او هم برای شاه شدن او،شرط می گذاشت که اگر تعهد کنی.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد، گفت: توقیف نفتکش اسپانیا و بریتانیا و نابودی پهباد ایالات متحده، انسان را به حافظه تاریخی می برد؛از آنروز به اینجا رسیده ایم و اگر اراده ما به اراده مردم گره بخورد و در مسیر الهی گام برداریم، همه چیز قابل حل است.

 

در ادامه با حکم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سعید احمدی با حضور مسئولان استان زنجان به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان معرفی شد.

 

از سوابق حجت الاسلام احمدی؛ چهار سال تدریس در سطوح عالی حوزه و ۶ سال تدریس در دانشگاه، تألیف شش کتاب و مقاله علمی، ۱۵ سال تبلیغ موثر در مدارس، مساجد و هیأت‌های استان زنجان، مدیریت حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان زنجان، مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های آزاد استان زنجان و دبیر اجرایی ستاد مردمی اعتکاف و فعالیت در فرهنگسرای قرآن و عترت استان زنجان را می‌توان برشمرد.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز اردبیل نماز جمعه خراسان جنوبي روزنامه کتابخانه های عمومی بیرجند اوقات فراغت بهزیستی بوشهر مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان سازمان تبلیغات اسلامی آئین تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه جبهه ایستادگی ایران اسلامی استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف و شهید پرور استان زنجان به برای خلق حماسه‌ای سیاسی و انقلابی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۱۴۰۲، از مردم شریف، نجیب و ولایت‌مدار استان دعوت به عمل می‌آید با حضور حداکثری در دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در پای صندوق‌های رأی، امیدواریم با خلق حماسه‌ای دیگر نماینده شایسته و قابل اعتماد از طرف مردم شریف این حوزه‌ها به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند.

لذا بدینوسیله این جبهه حمایت خود را از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان در حوزه انتخابیه زنجان و طارم، حاج محمد اسماعیلی و در حوزه انتخابیه خدابنده، سعید رفیعی اعلام می‌دارد.

کد خبر 6096813

دیگر خبرها

  • ایران با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • قدردانی از بزرگان، جامعه را فاخر می‌کند
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • نباید از خودنمایی مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود بترسیم
  • شیوه رفتاری امام صادق (ع) بهترین الگو برای تقریب مذاهب است
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند