Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی مسابقات ملی مناظره دانشجویان در گیلان، از راهیابی هفت تیم به مرحله دوم خبر داد و گفت: در این دوره 14 تیم چهار نفره از دانشجویان دانشگاه های گیلان حضور دارند.

به گزارش ایسنا – منطقه گیلان، محمودرضا ایزددوست در حاشیه برگزاری نخستین روز از مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در استان گیلان، اظهار کرد: این دوره از مسابقات از امروز به مدت چهار روز در مجتمع آموزشی و پژوهشی سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان در رشت در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مسابقات مناظره دانشجویان ایران را موجب رشد و شکوفایی فرهنگ گفت وگو و تقویت روحیه حقیقت طلبی دانست و افزود: این مسابقات با هدف رشد و توسعه علم و دانش و زمینه سازی در جهت یادگیری اصیل، عمیق و پایدار دانشجویان شرکت کننده برگزار می شود.

دبیر اجرایی مسابقات ملی مناظره دانشجویان در گیلان افزود: مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان در حال برگزاری است و تا 2 مردادماه ادامه دارد.

ایزددوست با تاکید بر لزوم پرهیز از نزاع های غیر علمی و مجادلات روزمره و رعایت اخلاق علمی در نقد و نقل آرا، خاطرنشان کرد: پرهیز از تعصب و حفظ حرمت اشخاص و تحمل عقاید مخالف مدنظر قرار دارد.

وی با تاکید بر لزوم رعایت اصول و اخلاق مناظره، توجه و رعایت فرایندهای علمی، منطقی و مستدل از طرح مسائل تا نتیجه گیری، فن بیان و رعایت نکات دستوری، احاطه و اشراف نسبت به موضوع مورد بحث و خلاقیت در طرح مسئله، تعاریف و نتیجه گیری، یادآور شد: در این دوره 14 تیم چهار نفره از دانشجویان دانشگاه های گیلان حضور دارند.

دبیر اجرایی مسابقات ملی مناظره دانشجویان در گیلان، از راهیابی هفت تیم به مرحله دوم خبر داد و خاطرنشان کرد: تیم «سردار جنگل» در موضع مخالف با گزاره «تفاوت های فرهنگی مهمترین عامل اختلافات زناشویی است»، تیم «کارما» در موضع مخالف با گزاره «مهمترین راه حل مبارزه با فرار مغزها بهبود شرایط کسب و کارهلی دانش بنیان است»، تیم «بیست و یک» در موضع موافق با گزاره «حضور زنان در ورزشگاه ها به دلیل تاثیر آن در افزایش نشاط در جامعه ضروری است»، تیم «پیشگامان سخن» در موضع مخالف با گزاره «ریشه مفاسد اقتصادی در ساختار اداری کشور است»، تیم «سخنوران» در موضع موافق با گزاره «هوشمندسازی مدارس به خلاقیت دانش آموزان آسیب می رساند» و تیم «وحدت در کثرت» در موضع موافق با گزاره «طرح تحول نظام سلامت به گسترش عدات در جامعه کمک کرده است» به مرحله دوم راه یافتند. همچنین گروه «برهان» در موضع مخالف با گزاره «افشاگری مسئولان موجب ارتقای سطح آگاهی مردم می شود»، با انصراف گروه مقابل خود موفق شد به مرحله بعد راه پیدا کند.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان گیلان جامعه خلاقیت دانش آموزان علم و دانش قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۵۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در رقابت‌های امروز چابکسواران با ۵۱ راس اسب در ۷ دور ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متری با اسب‌هایی از نژاد‌های دوخون، ترکمن و تروبرد در کورس بهاره گنبدکاووس با هم رقابت کردند.  
آرمین کریمی ، امین محمدی در ۲ دور، رامین قهرمانی، پیمان قلر عطا، محمد صفا مختوم نژاد و کمال دالیجه عطا برترین‌های دور‌های اول تا هفتم بودند.
روز سوم این هفته فردا در میدان سوارکاری گنبدکاووس برگزار می‌شود.

برترین های امروز ۱۲ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • نقشِ پُررنگ سازمان اوقاف در توجه به دانش‌بنیان‌ها
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • حضور گیلان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند