Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@19:11:59 GMT

پرداخت کمک های فنی سبب رونق تولید می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۵۶۸۶

پرداخت کمک های فنی سبب رونق تولید می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مصطفی موسوی اظهار داشت: این تفاهم‌نامه در راستای پرداخت تسهیلات کمک‌های فنی و اعتباری شرکت شهرک‌های صنعتی به واحدهای تولیدی متقاضی دریافت تسهیلات که در مرحله بهره‌برداری، بهسازی و نوسازی تجهیزات و سرمایه در گردش طرح‌های تکمیلی و طرح‌های توسعه می‌باشند، اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: متقاضیان دریافت تسهیلات با ارائه درخواست به معاونت صنایع کوچک شرکت، پس از بررسی و در صورت تأیید اولیه و داشتن اهلیت لازم، برای دریافت تسهیلات، به بانک عامل معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی با اشاره به پرداخت ۱.۵ برابر میانگین گردش حساب مالی توزیعی واگذار شده شرکت در بانک توسعه تعاون خاطرنشان کرد: بانک در طول مدت زمان قرارداد، از محل منابع داخلی خود بصورت ۷۰ درصد در بخش جاری و ۳۰ درصد در بخش ثابت، پس از واریز اعتبار تأمین نموده، بتدریج و در طول مدت قرارداد، بصورت تسهیلات یارانه دار و در چارچوب ضوابط و مقررات جاری بانک، در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: نصب دستگاه ATM و راه اندازی شعب کوچک در شهرک‌های صنعتی در جهت ارائه خدمات به واحدهای تولیدی موجب هدایت منابع واحدها به بانک می‌شود.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران بیان داشت: پرداخت کمک‌های فنی اعتباری موجب رونق تولید، تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال پایدار می‌شود.

کد خبر 4673270

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکهای صنعتی مازندران سید مصطفی موسوی طرح رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۵۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، هاشم علایی اظهار کرد: بر اساس ماده ۱۰ قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی، دفاتر اسناد رسمی موظفند در صدور هرگونه خرید و فروش و وکالت نامه‌های تنظیمی واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی، از این شرکت استعلام و کسب مجوز کنند.
وی افزود: همچنین بر اساس این قانون، هرگونه نقل و انتقال واحد‌های تولیدی منوط به اخذ پایان کار و دریافت پروانه بهره برداری از دستگاه‌های ذیصلاح است و خریداران و فروشندگان موظفند نسبت به انجام مراحل نقل و انتقال واحد تولیدی از طریق شرکت شهرک‌های صنعتی اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، اجرای این قانون را در راستای جلوگیری از بروز مشکلات آتی برای خریداران و حمایت از سرمایه گذاران واقعی دانست و خاطرنشان کرد: ممکن است برخی از قرارداد‌ها دارای مشکلاتی از قبیل بدهی اقساط زمین، ترهین و یا اجرائیات صادره از سوی بانک‌ها، تخلفات ساختمانی، مشکلات زون بندی و زیست محیطی، احتمال فسخی بودن زمین مورد معامله را داشته باشند که وجود هریک از این موارد به طور حتم منتهی به مشکلات آتی برای خریداران خواهد شد.
علایی تصریح کرد: در موارد متعددی مشاهده می‌شود که این نوع خرید و فروش‌ها منجر به طرح پرونده‌های کیفری دایر بر خرید و فروش مال غیر و کلاهبرداری شده که لازم است خریداران ضمن توجه به الزامات قانونی، موارد پیشگیرانه را در خصوص جلوگیری از ضرر و زیان‌های احتمالی در نظر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید