Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پزشکی قانونی استان مرکزی گفت: تعداد پرونده‌های قصور پزشکی ارجاع داده شده به پزشکی قانونی استان مرکزی در ۳ ماه نخست امسال ۴۶ مورد بوده که تاکنون ۳۶ مورد از آنها محکوم شده‌اند. ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

علی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به تشکیل پرونده‌های قصور پزشکی در پزشکی قانونی استان مرکزی اظهار داشت: تعداد پرونده‌های قصور پزشکی ارجاع داده شده به پزشکی قانونی استان مرکزی در 3 ماه نخست امسال 46 مورد بوده که تاکنون 36 مورد از آنها محکوم شده‌اند، در مدت زمان مشابه سال گذشته آمار  15 مورد بوده که 8 مورد از آنها محکوم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد کل پرونده‌های ارجاع شده به کمیسیون پزشکی قانونی استان مرکزی در 3 ماه نخست امسال 102 مورد و در مدت زمان مشابه سال گذشته 60 مورد بوده است.

کاهش 20.8 درصدی صدور مجوز سقط‌درمانی در استان مرکزی

مدیرکل پزشکی قانونی استان مرکزی تصریح کرد: تعداد مجوزهای سقط‌ درمانی صادر شده در پزشکی قانونی استان مرکزی در 3 ماه نخست امسال 19 مورد بوده، این درحالی است که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که 24 مورد بوده 20.8 درصد کاهش داشته است.

ورودی حوادث ناشی از کار به پزشکی قانونی استان مرکزی 20 درصد کاهش یافتمراجعه‌کنندگان مدعی نزاع به پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد کاهش یافتپاسخ پزشکی قانونی به ادعای وکیل نجفی درباره تشکیل شبانه کمیسیون پزشکی

شهرستان اراک رکورددار معاینات بالینی پزشکی قانونی استان مرکزی

رضایی بیان کرد: از مجموع معاینات بالینی پزشکی قانونی استان 53.9 درصد در شهرستان اراک، 22 درصد شهرستان ساوه، 7.4 درصد شهرستان خمین، 5.7 درصد شهرستان زرندیه، 4 درصد شهرستان دلیجان، 3 درصد شهرستان محلات، 2 درصد شهرستان خنداب، 1.9 درصد شهرستان شازند و شهرستان‌های تفرش و آشتیان نیز زیر یک درصد بوده است.

وی عنوان کرد: عملکرد آزمایشگاه نیز در 3 ماه نخست امسال 4 هزار و 338 مورد بوده که در مقایسه با آمار 3 هزار و 449 موردی مدت زمان مشابه سال گذشته 25.6 درصد رشد داشته است.

نبود نیروی متخصص پاتولوژیست سبب اطاله دادرسی در پزشکی قانونی استان مرکزی

مدیرکل پزشکی قانونی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در آزمایشگاه‌ها مواردی مثل سم‌شناسی، تست الکل، معاینات اجساد و غیره انجام می‌شود، متاسفانه به سبب نداشتن نیروی تخصصی آسیب‌شناسی یا همان پاتولوژیست در پزشکی قانونی استان، پرونده‌ها و موارد به تهران ارسال می‌شود که این مهم خود سبب اطاله دادرسی می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R41371/P/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۵۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: پرونده هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره یارانه‌ای به ارزش سه میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خور و بیابانک رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان افزود: شعبه با توجه به مستندات موجود در پرونده، تخلف اتلاف سوخت یارانه‌ای را محرز و متهم را معادل ۲ برابر ارزش ریالی تخلف و یک برابر ارزش سوخت از دست رفته، جمعاً به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته مختاری، با گزارش مأموران شرکت پخش فرآورده‌های نفتی پیرامون هدر رفت سوخت یارانه‌ای به دلیل فرسودگی و نشتی از لوله کشی منبع ذخیره به یک کارگاه پخت آهک، پرونده این تخلف در تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

کد خبر 6090850

دیگر خبرها

  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری