Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@22:06:47 GMT

پایان اردوی تیم ملی کبدی جوانان در مشهد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۶۰۵۱

پایان اردوی تیم ملی کبدی جوانان در مشهد

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسن احمدیان در خصوص اردوی تیم ملی کبدی جوانان اظهار کرد: هشتمین اردوی تیم ملی کبدی جوانان از روز شنبه ۲۲ تا 30 تیرماه با حضور ۱۷ بازیکن در مشهد برگزار شد.

وی افزود: این تیم در مدت حضور خود در مشهد دو دیدار تدارکاتی با تیم های منتخب لیگ دسته یک کبدی و تیم کبدی کرمانشاه به عنوان قهرمان لیگ دسته یک برگزار کرد که تیم منتخب لیگ را با نتیجه ۴۷ بر ۱۶ شکست داد و قهرمان لیگ دسته یک را هم با نتیجه ۳۷ بر ۲۵ مغلوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت کبدی خراسان رضوی گفت عنوان کرد: تیم ملی کبدی جوانان خود را به منظور حضور در نخستین دوره مسابقات کبدی قهرمانی جهان که آبان ماه امسال به میزبانی کشورمان برگزار خواهد شد، آماده می کند.

احمدیان با بیان اینکه در تیم ملی کبدی جوانان ۱۷ ورزشکار حضور دارند، افزود: علاوه بر آنها مرتضی عیدی، حامد کریم زاده، سجاد حسین آبادی، علیرضا باستانی و علی ضیا از خراسان رضوی هم با این تیم تمرین و در صورت نظر مثبت کادرفنی یک یا دو نفر از این افراد به تیم اضافه می شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی تیم ملی خراسان رضوی عیدی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی چمنی کشورمان در شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار میشود. در این اردو که از تاریخ ۱۰ لغایت ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار میشود ، بازیکنان تمرینات خود را زیر نظر سرمربی مسعود بهلولی جهت آمادگی برای مسابقات آسیایی هاکی چمنی سنگاپور کسب سهمیه جام جهانی انجام خواهند داد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901532

دیگر خبرها

  • معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی
  • پایان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان در یزد
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود