Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:37:03 GMT

جشنواره شمیم خانواده در شهرکرد برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۶۱۱۲

جشنواره شمیم خانواده در شهرکرد برگزار می شود

 به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سپاه استان، سردار علی محمد اکبری افزود : سپاه قمربنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری میزبان ۲ هزار و ۵۰۰ ورزشکار از
خانواده کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
 وی یادآور شد: در چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده به میزبانی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان ۲ هزار و ۵۰۰ ورزشکار از همسران و دختران کارکنان ۵۷رده سپاه و همه استانهای کشور با هم به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکبری افزود: این جشنواره سه مرحله دیگر در سایر استانها برگزار شده است و امسال با ابلاغ برنامه به چهارمحال و بختیاری با توجه به ظرفیت های استان و توانمندی های سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از یکم تا پنجم مردادماه در شهرکرد بام ایران برگزار می شود.
وی ادامه داد: تلاش شده است تا علاوه بر رفع عیوب مراحل قبل برگزاری این جشنواره در استانهای دیگر، خاطره خوبی از استان چهارمحال و بختیاری در ذهن شرکت کنندگان در این جشنواره باقی بماند.
فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با تقدیر از استاندار، معاونان استاندار، ادارات کل، اداره ورزش و جوانان، اداره کل آموزش و پرورش و همه دستگاه هایی که در برگزاری این جشنواره از ابتدا همکاری بسیار خوبی داشته اند، از اصحاب رسانه برای معرفی ظرفیت های استان در حاشیه این جشنواره دعوت کرد.
 اکبری خاطر نشان کرد: چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده ویژه همسران و دختران کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۶رشته ورزشی؛ آمادگی جسمانی، تیراندازی، شنا، والیبال، تکواندو و دارت در ۸ مجموعه ورزشی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
وی با اشاره به اهمیت این جشنواره از هم استانی های عزیز استان ولایتمدار چهارمحال و بختیاری نیز درخواست کرد برای معرفی بهتر ظرفیت های مختلف استان که نام نشان آن برگرفته از نام حضرت قمربنی هاشم علیه السلام است، تلاش کنند.
فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از برپایی نمایشگاهی در حاشیه محل برگزاری این جشنواره در دانشگاه شهرکرد برای معرفی استان چهارمحال و بختیاری و صنایع دستی و محصولات اقتصاد مقاومتی خبر داد.
سردار اکبری، هدف از برگزاری چنین جشنواره هایی را حضور خانواده های کارکنان سپاه در عرصه های قهرمانی و همچنین کسب مدال در میدان های ارزشی و پهلوانی با الگوگیری از رشادت ها و ایثارگری  رزمندگان اسلام دانست و ابراز امیدواری کرد تیم های منتخب استان چهارمحال و بختیاری نیز با استفاده از
امتیاز بزرگ میزبانی بتوانند بهتر از همیشه بدرخشند.
وی گفت: هماهنگی هایی با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری برای دیدار میهمانان و تیم های علاقه مند از اماکن تاریخی و وموزه ها و محل های تفریحی انجام شده است. 
سردار اکبری همچنین از برگزاری برنامه های فرهنگی درحاشیه این جشنواره برای شرکت کنندگان خبر داد  و گفت: برنامه شبی با شهدا نیز در جوار قبور مطهر شهدای گمنام برگزار خواهد شد.

۲۰۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چهارمحال وبختیاری ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۶۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی

مسعود مثنوی اظهار داشت: به دنبال تداوم فعالیت سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری، با مراجعه فردی به پایگاه امداد و نجات گدارکبک و درخواست کمک مبنی بر گرفتار شدن یک خانواده چهار نفره در گردنه گوگشنگلی و چشمه زینل در محور بروجن به لردگان دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات گدار کبک پس از هماهنگی با EOC و ریاست شعبه به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار

مثنوی اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از رهاسازی هر ۴ نفر گرفتار در گل و سیلاب، آنها را به مکان امن انتقال داد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی
  • بازگشت زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده
  • راهیابی دو گروه سرود از چهارمحال و بختیار به جشنواره نغمه‌های روشن فردا
  • آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • ارائه خدمت ۱۹۵ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد