Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی،‌ «جرد کوشنر»، داماد و مشاور ارشد «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا امروز- دوشنبه در مصاحبه با شبکه «فاکس نیوز»، مدعی شد که دشمنی با ایران اعراب و اسرائیل را به یکدیگر نزدیک‌تر می‌کند. 

کوشنر در ادامه مواضع بی‌اساس خود افزود: «هیچ تهدیدی بزرگ‌تر از ایران برای امنیت منطقه وجود ندارد و دشمنی با این کشور، اعراب و اسرائیل را به یکدیگر نزدیک‌تر می‌کند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد که صلح بین اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها بر امنیت دو طرف افزوده و تأثیر ایران در جهان عرب را کاهش می‌دهد. 

کوشنر کارگاه اقتصادی منامه را که ماه گذشته میلادی برگزار شد، ‌بعد اقتصادی طرح صلح (معامله قرن) توصیف کرد و مدعی شد که دستاوردهای بزرگی به همراه داشته است.

وی در ادامه افزود: «این کارگاه اقتصادی عرصه را برای مذاکرات جدید در جهان عرب درباره آینده فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها گشوده است». 

بحرین ماه گذشته میلادی میزبان کنفرانس منامه با عنوان «صلح برای شکوفائی با مشارکت کشورهای عربی و بین‌المللی ضعیف بود و طرف فلسطینی و بسیاری از کشورهای عربی دیگر این کارگاه اقتصادی را تحریم کردند». 

کنفرانس بحرین، بعد اقتصادی معامله قرنی است که کاخ سفید اخیرا آن را اعلام کرده و هدف آن ارائه کمک‌های بلاعوض و وام‌هایی برای حمایت از فلسطین، ‌اردن، مصر و لبنان به ارزش کلی ۵۰ میلیارد دلار است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جرد کوشنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید

دریافت 6 MB

همشهری آنلاین: یک دختر فلسطینی با حرکات خاص خود روبروی دوربین یک خبرنگار ایستاده و می گوید: «خواب دیدم شهید شدم و دفنم کردند.»

او می گوید وقتی اشغالگران اسرائیلی به خانه آن‌ها هجوم آوردند، او از ترس و هراس غش کرده و خواب دیده که شهید شده و عده‌ای در حال تشییع او هستند.

او می گوید در خواب دیده است که در محاصره نظامیان قرار دارد و تک و تنها شهید می شود و سپس او را تشییع می کنند.

خواب عجیب این کودک دختر بیانگر اضطراب و وضعیت آشفته روحی و روانی است که بر مردم غزه بویژه کودکان بدلیل جنگ اسرائیل تحمیل شده است.

کد خبر 846435 برچسب‌ها اسرائیل فلسطین

دیگر خبرها

  • فرمانده تحت تعقیب و 26 ساله فلسطینی که عملیات‌های بسیاری در کرانه باختری علیه ارتش اسرائیل انجام داده، کیست؟
  • منابع عبری: اسرائیل با آتش‌بس چند هفته‌ای موافقت خواهد کرد
  • بیانیه مشترک آمریکا و 17 کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند
  • درخواست مشترک ۱۸ کشور از حماس برای توافق آتش‌بس
  • رئیسی: همکاری‌های دوجانبه، منطقه ای و بین المللی ایران و سریلانکا برای بی اثر کردن دشمنی ها باید تقویت شود
  • رئیسی: همکاری‌ها برای بی‌اثر کردن دشمنی‌ها علیه دو ملت ایران و سریلانکا باید تقویت شود
  • آلمان کمک‌رسانی به آنروا را از سر گرفت
  • اسرائیل؛ اسم رمز سکوت تاریخی اعراب!
  • خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود