Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:18:11 GMT

برای رضایت تلاش کردیم ولی هنوز به نتیجه نرسیدیم

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۶۶۸۹

برای رضایت تلاش کردیم ولی هنوز به نتیجه نرسیدیم

به گزارش خبرنگار مهر، گودرزی پس از پایان سومین جلسه دادگاه محمدعلی نجفی در جمع خبرنگاران گفت: جلسه دادگاه ماهوی بود و ما باید در مورد دفاع از ماهیت موضوع صحبت می‌کردیم اما وقت چندانی نداشتیم.

وی با بیان اینکه دفاعیات مستند و به هم متصل است گفت: بخشی را در جلسه قبل و بخشی را در جلسه امروز مطرح کردم. نقایص دادسرا و مطالبی که همان ابتدا رسید در تحقیقات مقدماتی در جلسه اول مطرح کردیم و دفاع ماهوی را گفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گودرزی ادامه داد: من وظیفه ام را به عنوان وکیل مدافع انجام دادم انشاالله که دادگاه به مساله ورود کند و بررسی‌های کارشناسی و نقشی را که پزشکی قانونی دارد مورد بررسی قرار دهد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برای گرفتن رضایت وارد عمل شدید یا خیر گفت: تلاش کردیم ولی هنوز به نتیجه نرسیدیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا قاضی با هیأت کارشناسی موافقت می‌کند یا خیر گفت: بنظرم با آخرین دفاعی که اخذ شده احتمال این موضوع ضعیف است زیرا زمانی که آخرین دفاع مطرح می‌شود تحقیقات به پایان می‌رسد ولی ما مصرانه بر تعیین تیم کارشناسی اسلحه و کارشناسی پزشکی قانونی تاکید داریم اما دادگاه ممکن است وارد رسیدگی ماهوی شود.

وی درباره اینکه چند بار با خانواده مقتول صحبت کردید؟ گفت: به لحاظ حساسیت موضوع اگر به نتیجه‌ای برسیم مسلماً به استحضار عموم حتماً خواهیم رساند.

کد خبر 4673353 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد علی نجفی میترا استاد قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۶۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکاوی اصل ۲۲ قانون اساسی در سلسله جلسات شرح مبسوط قانون اساسی

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، در این جلسه شهاب اقبال، پژوهشگر پژوهشکده شورای نگهبان، نتایج پژوهش صورت گرفته درباره اصل ۲۲ قانون اساسی که زیرمجموعه فصل حقوق ملت در قانون اساسی به شمار می‌رود را ارائه کرد و ضمن تبیین حقوق مورد بحث این اصل، ارتباط این اصل با سایر اصولی که به این حقوق پرداخته‌اند را تشریح کرد و در ادامه سایر کارشناسان حاضر در جلسه به اظهارنظر درباره مطالب مطرح شده پرداختند.

در این جلسه همچنین دکتر کدخدایی، عضو حقوقدان و رییس پژوهشکده شورای نگهبان، ضمن جمع‌بندی مطالب مطرح شده در جلسه، با اشاره به فضای سیاسی اجتماعی کشور در زمان تصویب قانون اساسی، به ارائه توضیحاتی درباره کلمه حقوق در متن این اصل پرداخت و درباره حصری بودن با عدم حصری بودن مصونیت از تعرض حقوق مطرح شده در متن این اصل نکاتی را مطرح کرد.

گفتنی است شرح مبسوط قانون اساسی از جمله رخدادهای علمی پژوهشکده شورای نگهبان است که در آن پژوهشگران این پژوهشکده ضمن بررسی ابعاد مختلف اصول قانون اساسی، به واکاوی کلیه ظرفیت‌های نهفته در این اصول که می‌تواند باعث اثربخشی، رفع ابهام و ارتقاء نظام حقوق عمومی کشور شود می‌پردازند. تاکنون بیش از ۷۰ اصل قانون اساسی در این سلسله جلسات بررسی شده است که پس از اتمام این فرآیند، در قالب کتاب «شرح قانون اساسی» توسط پژوهشکده شورای نگهبان منتشر خواهد شد و در اختیار جامعه حقوقی کشور قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  • مردمی سازی اقتصاد در استان بوشهر عملیاتی شده است
  • طرح‌های پرورش ماهی در استان بوشهر حمایت می‌شود
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی حجابی
  • عصبانی رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیسی با بی حجابی
  • واکاوی اصل ۲۲ قانون اساسی در سلسله جلسات شرح مبسوط قانون اساسی