Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه‌ و بویراحمد از اعطای جایزه تحصیلی پروفسور رضا امیدبیگی به مستعدان‌ برتر خبر داد و گفت: این جایزه به فعالیت‌های کاربردی در حوزه‌های داروهای‌ گیاهی و گیاهان‌دارویی تعلق می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، به منظور پاسداشت مقام علمی و فرهنگی شخصیت‌های اثرگذار در کشور و همچنین الگوسازی از مفاخر بومی، اعطای جایزه‌های علمی متناسب با رشته‌های تخصصی به صاحبان استعدادهای برتر به نام مفاخر بومی به عنوان یکی از اقدامات بنیادهای نخبگان استانی در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، حمدالله اکوانی، رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه‌وبویراحمد از اعطای جایزه علمی و بورس تحصیلی پروفسور رضا امیدبیگی به مستعدان‌برتر خبر داد و گفت: این جایزه با همکاری مجمع خیّران فارس و یکی از شرکت‌های دارویی به پاس تلاش‌های دکتر امیدبیگی از بنیانگذاران این شرکت دارویی و به منظور تکریم و الگوسازی از نخبگان، شخصیت‌های علمی و افراد صاحب‌نام و همچنین ایجاد روحیه تلاش و خودباوری در جامع نخبگانی اعطا می‌شود.

وی افزود: این استاد برجسته عمر پر برکت خود را صرف کسب فناوری‌های مرتبط با حوزه گیاهان‌دارویی و نشر این علم کرده است.

رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه‌وبویراحمد تصریح کرد: جایزه علمی و بورس تحصیلی پروفسور رضا امیدبیگی در سال 1398 به برگزیدگان از میان مخترعان یا دانشجویان مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری از دانشگاه‌های استان‌های فارس و کهگیلویه‌وبویراحمد و یا متولدین این دو استان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های سراسر کشور که دارای پژوهش‌های کاربردی هستند، تعلق می‌‎گیرد.

بر اساس اعلام پایگاه بنیاد ملی نخبگان، وی خاطرنشان کرد: شناسایی، کشت و فرآوری گیاهان‌دارویی و همچنین فرمولاسیون داروهای‌گیاهی، دو حوزه مورد تأکید در این جایزه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بورس تحصیلی جايزه علمي بنياد ملي نخبگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۶۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات یونسکو به خبرنگاران غزه

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون الجزیره، جایزه جهانی آزادی مطبوعات یونسکو در سال ۲۰۲۴ به خبرنگاران فلسطینی اعطا شد که تحولات تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه را پوشش می‌دهند.

این جایزه به توصیه داوران کمیته بین المللی حمایت از خبرنگاران به خبرنگاران فلسطینی در غزه اعطا شد.

مراسم اعطای جوایز در حاشیه نشست جهانی آزادی مطبوعات در شهر سانتیاگو پایتخت شیلی برگزار شد.

رئیس هیأت داوران کمیته بین المللی حمایت از خبرنگاران در این مراسم گفت: ما با اعطای این جایزه می‌خواهیم پیام قوی همبستگی با روزنامه‌نگاران فلسطینی و تقدیر از آنها به اشتراک بگذاریم که بحران را در شرایط فاجعه بار پوشش می‌دهند.

دیگر خبرها

  • اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات به خبرنگاران غزه
  • اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات یونسکو به خبرنگاران غزه
  • جایزه سالانه یونسکو به خبرنگاران غزه اعطا شد
  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • جایزه یک میلیارد تومانی برای ۱۰۰ استاد منتحب شاگردپرور
  • اعطای بسته حمایتی معاونت علمی به یکصد استاد منتخب
  • اعطای جایزه شیخ مفید به ۱۰۰ استاد شاگردپرور
  • جایزه یک میلیارد تومانی شیخ مفید به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور اعطا شد
  • نحوه استفاده از جایزه شیخ مفید برای استادان شاگردپرور
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید