Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر سمساری، اظهار داشت: بخش بزرگی از این حجم بدهی مربوط به واگذاری های غیر اهلیتی تعدادی از کارخانه ها، واحدهای تولیدی و صنعتی است که به دلیل بروز مشکلات بیمه ای بدهی کلانی را به بار آورده اند.

وی با بیان اینکه تامین اجتماعی تا حد امکان از کارگران بیکار شده واحدهای واگذاری که تعطیل شده اند و یا تعدیل نیرو کرده اند، حمایت می کند، افزود: بر همین اساس تامین اجتماعی در قالب مستمری بازنشستگی و مقرری بیکاری این عده را تحت حمایت قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمساری، بدهی واحدهای دولتی به تامین اجتماعی را نیز مورد اشاره قرار داد و با ابراز گلایه از اینکه این بدهی ها پرداخت نمی شود، اضافه کرد: عدم پرداخت این بدهی ها موجب بروز مشکلات و چالش های عدیده برای سازمان تامین اجتماعی می شود.

وی تعهدات خرداد ماه گذشته تامین اجتماعی آذربایجان شرقی را ۳۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: این در حالی است که مجموع وصولی های تامین اجتماعی استان حدود ۳۲۰ میلیارد تومان است و بر همین مبنا هر ماه با بیش از ۶۰ میلیارد تومان کسری منابع مواجه هستیم.

سمساری با بیان اینکه هم اکنون ۵۳ درصد شامل ۶۹۰ هزار نفر از جمعیت سه میلیون و ۸۰۰ هزار نفری این استان تحت پوشش این سازمان هستند، گفت: با احتساب افراد تبعی بیمه شدگان تأمین اجتماعی در آذربایجان شرقی، حدود ۲ میلیون نفر از جمعیت استان از خدمات این سازمان بهره مند می‌شوند.

وی مستمری بگیران تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی را ۱۸۱ هزار نفر اعلام و با بیان اینکه حجم مستمری این افراد بسیار سنگین و بالا است، اضافه کرد: در خرداد ماه گذشته ۲۸۰ میلیارد تومان برای این مستمری بگیران پرداخت شد و تعهدات بلند مدت سازمان برای این تعداد بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.

46

کد خبر 1282292

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی سازمان تامین اجتماعی تامین اجتماعی نفتکش ایران و انگلیس باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال ایران و آمریکا انگلیس خودرو دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی

امیدفر گفت:بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای از امروز چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان آذربایجان شرقی می‌شود و از نظر وضعیت دمایی نیز تا پایان هفته دما به طور نسبی در استان افزایش می‌یابد.

دیروز هم در برخی مناطق استان به ویژه در نواحی غربی و جنوبی بارش پراکنده باران و باد رخ داد و امروز هوای بیشتر مناطق استان ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۱۳۰ هزار کارگر در استان کرمان مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • فراهم شدن امکان نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • جزییات جدید از وام فوری بازنشستگان
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟