Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «علی ربیعی»، سخنگوی دولت، در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران در خصوص مواضع دولت نسبت به صحبت های انگلیس بیان کرد: مواضع دولت کاملا روشن است. نفت کش انگلیسی دستگاه موقعیت یابی خود را خاموش کرده و از مسیر جنوبی در حال ورود بوده و به هشدارها توجه نکرده است. مقایسه این دو توقیف و یکی خواندن آن نارواست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفت کش انگلیسی طبق مدارک موجود در محدوده آبی ایران متوقف شده است. انگلیس انتظار نداشته باشد در توقیف غیرقانونی که در خاک اسپانیا انجام شده است، ایران‌ اقدامی‌ نکند. تصمیم گرفتیم قوانین جاری عبور از تنگه را اعمال کنیم.

ربیعی در همین خصوص بیان‌کرد: وقتی رفتار های غیر دوستانه مشاهده می شود دلیلی برای اغماض در برابر رفتارهای غیر قانونی وجود ندارد.

او در خصوص انتخابات شورایاری گفت: شورای اسلامی شهر تهران مصوبه ای را در خصوص شورایاری ها وضع کرده است. هیات وزیران برای مشارکت حضور مردم، مصوبه ای برای همکاری وزارت کشور در این انتخابات ارائه داده است و این مصوبه طبق نظر رییس مجلس مغایر قانون شناخته نشده است. برگزاری انتخابات شورایاری کاملا قانونی است. حدود ۱۲ هزار نفر برای کاندیداتوری ثبت نام‌ کرده اند و ۹۹ درصد تایید و مابقی نقص مدارک دارند. نباید در مشارکت مردم‌ سخت گیری شود. شهرداری ها می توانند این انتخابات را انجام دهند. امیدوارم سازمان بازرسی هم سخت گیری را در این خصوص کنار گذارد.

خبر تکمیل می شود ...

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسپانیا انتخابات انگلیس ایران دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۷۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ها در سال ۱۴۰۳/ اعلام جزییات مصوبه دولت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به جدول شماره ۱۴ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور (بخش دوم- جداول) با عنوان «جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه ها (تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۳) »، با تصویب این جدول موافقت کردند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901331

دیگر خبرها

  • تأکید استاندار لرستان بر تقویت رویکرد وحدت در استان
  • واردات خودرو‌های کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • وزیر صمت: واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • وزیر صمت مطرح کرد: واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • بیشترین حضور شرکت‌های خصوصی در شرکت ملی نفت در دولت سیزدهم رقم خورد
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ها در سال ۱۴۰۳/ اعلام جزییات مصوبه دولت
  • لندن و تجهیز اوکراین برای جنگ بهاره پیش از انتخابات انگلیس
  • سردار تنگسیری: اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد