Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک صبح امروز به ریاست مسعود سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نصرالله سجادی پس از پایان این نشست گفت: کمیته ملی پارالمپیک گزارش مشروحی از سهمیه هایی که تا کنون کسب شده و سطح آمادگی تیم های خود ارائه دادند و خوشبختانه می شود گفت تیم های جانبازان و معلولین ما در رشته های مختلفی که قرار است در مسابقات توکیو 2020 شرکت کنند وضعیت مطلوبی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست کاروان اعزامی ایران به مسابقات المپیک 2020 ادامه داد: دستور بعدی جلسه در خصوص فعالیت های فرهنگی بود که قرار است پیش از آغاز مسابقات در شهرهای مختلف ایران و در زمان برگزاری رقابت ها در توکیو برگزار شود. بنا شد از نیمه دوم سال جاری و به طور ویژه از اوایل سال آینده هم در سطح جامعه و هم در اردوهای تیم های ملی این برنامه های خاص با همکاری سایر نهادها فرهنگی اجرا شود. کلیات این برنامه های فرهنگی و برنامه هایی که قرار است در زمان برگزاری رقابت ها با همکاری سفارت ایران در توکیو برگزار شود امروز تصویب شد و در مورد جزئیات طی جلسات آتی تصمیم گیری خواهد شد.

وی افزود: در خصوص کاروان اعزامی ایران به بازی های ساحلی جهانی 2019 قطرهم بحث هایی مطرح شد و تعداد سهمیه های ایران در این بازی ها مورد بررسی قرار گرفت. در فوتبال ساحلی، کاراته و صخره نوردی کسب سهمیه شده و در والیبال ساحلی و کشتی هم شانس یالایی برای اعزام خواهیم داشت. در بازی های ساحلی تعداد تیم های شرکت کننده، کشورها و زمان بازی ها کمتر است و شرایط خاصی دارد.

 

سجادی در پایان گفت: در مورد لباس کاروان ایران در المپیک 2020 با کمیته طراحی مد و لباس هماهنگ هستیم و طبق آخرین گزارش آنها هم با چهل نفر از طراحان برتر کشور مشغول بررسی و طراحی هستند. امیدواریم حداکثر تا اواسط شهریور ماه سال جاری تصمیم گیری نهایی در این زمینه انجام شود. در خصوص شعار و اسم کاروان همچنین رنگ پیشنهادی گزارش اولیه توسط مسئول فرهنکی ارائه شد که پس از بررسی تصمیم گیری های نهای در جلسات بعدی صورت می پذیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سجادی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۷۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی با تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی از بعدازظهر امروز تا اواخر وقت و افزایش دو تا چهار درجه‌ای دما هوا در استان خبر داد.

نوید حاجی‌بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه جوی و ناپایداری‌های محلی طی امروز در نیمه شرقی و جنوبی استان است.

وی افزود: بر این اساس شرایط ناپایدارهای جوی به صورت بارش رگبار، گاهی وزش باد شدید موقتی ایجاد کند، شرایط ناپایداری‌ها جوی طی روزهای جمعه و شنبه نیز در نیمه شرقی، جنوب و مرکز استان کماکان وجود خواهد داشت. سایر مناطق استان گاهی افزایش ابر و در ساعات عصر گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره صدور هشدار سطح زرد هواشناسی با تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی از بعدازظهر امروز تا اواخر وقت در استان، تصریح کرد: این سامانه با احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، ریزش تگرگ، وزش باد به نسبت شدید، لغزندگی و کاهش دید به ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، نهال‌ها و درختان آسیب پذیر و محصولات باغی و زراعی همراه است.

وی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی در مناطق جنوب و شرق استان به ویژه اردستان، انارک، چوپانان، خور و بیابانک، دهاقان، سمیرم، شهرضا، مهاباد، نائین، نطنز و ورزنه گفت: شهروندان از سفر به ویژه برون شهری و توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها طی ساعات پیش رو خودداری کرده و در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر احتیاط کنند.‌

حاجی‌بابایی اظهار کرد: لزوم آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی توصیه می‌شود.

وی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان دو تا چهار درجه افزایش خواهد داشت، افزود: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۱ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن بامداد فردا به ۱۱ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: کاشان با دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد و خوانسار با دمای چهار درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان هستند.

کد خبر 747934

دیگر خبرها

  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • تعداد سهمیه‌های کاروان المپیک به ۱+۳۱ رسید
  • پیش بینی آبگرفتگی گسترده معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در سیستان و بلوچستان