Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@13:53:26 GMT

ثبت‌نام اردوی جهادیراهیان شهادت آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۷۰۶۹

ثبت‌نام اردوی جهادیراهیان شهادت آغاز شد

ثبت‌نام گروه جهادی راهیان شهادت برای شرکت در اردوی جهادی تابستان ۹۸ آغاز شد. ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا, گروه جهادی راهیان شهادت از علا قه‌مندان به شرکت در اردوهای جهادی در زمینه‌های عمرانی (بنا، سنگ کار، ایزوگام کار، برق کار، آهنگر، سفید کار، لوله کش و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

...)، پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، مهندسی کشاورزی، مهندسی صنایع، کارآفرین، اشتغال زایی، فرهنگی و آموزشی در راستای تکمیل مدرسه حضرت رقیه (س) و رفع آسیب‌های اجتماعی شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان ثبت نام به عمل می‌آورد.

زمان اردوی جهادی از  1398/5/28  لغایت  1398/6/8  بوده و علاقه‌مندان به شرکت در اردوی جهادی می‌توانند با شماره‌های  09367640835  و  09124236435 (عظیمی) تماس بگیرند.

برپایه این گزارش, گروه جهادی راهیان شهادت از سال 1388 فعالیت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی خود را در فضای دانشجویی شروع کرده و در استان‌های مرزی و محروم کشور مثل ایلام، کرمانشاه، خوزستان، لرستان، کهکیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی و کرمان فعالیت داشته است.

اردوی جهادی از نوع ویزیت دندانپزشکی؛ دانشجویان بسیجی در مناطق محروم خراسان رضوی حضور یافتند

انتهای پیام/

R1405/P/S4,38/CT1 واژه های کاربردی مرتبط گروه‌های جهادی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گروه های جهادی گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۷۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان در این مراسم گفت: در استان ۳۴۰۰ گروه جهادی در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و اشتغال در حال فعالیت هستند که گام‌های مثبتی برای محرومیت زدایی برداشته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


سرهنگ حسن عجمی افزود: امروز شاهد هستیم سپاه حرکت‌های مطلوبی در کنار دستاورد‌های دفاعی، نظامی وفرهنگی در زمینه‌های خدمت رسانی به مردم همراه با گروه‌های جهادی دنبال می‌کند.

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • ارائه خدمات توان بخشی در اردوی جهادی توان آوران در حاشیه شهر مشهد
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • حضور دانشجو معلمان در اردوی جهادی زکات دانش اندوزی آنهاست
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • آغاز اردوی انتخابی تیم‌های آب‌های آرام کمتر از ۲۳ سال و جوانان
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز