Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ،سرهنگ دوم پاسدار سعدی محمدی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و دبیر قرار گاه محرومیت زادیی سپاه عشایر فارس در این نشست گفت: قرار گاه محرومیت زادیی سپاه عشایر فارس در ۳ بخش محرومیت زدایی و سازندگی، خدمت رسانی، اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی، صنایع تبدیلی و اشتغالزایی در ابتدای پارسال و سه ماه نخست امسال در مناطق محروم عشایری اقدامات قابل توجهی را ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این فعالیت‌ها با مشارکت حوزه‌های مقاومت تابعه و ۱۸ گروه جهادی ثبت شده در سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر فارس و ۱۷۷ گروه جهادی پایگاه محور اجرا شده است.

محمدی تصریح کرد: با همگاهنگی خیران، و گروه‌های جهادی در عرصه محرومیت زدایی ساخت آب انبار در منطقه عشایری چاه بید پاسارگاد، ساخت و مرمت ۲۲ باب منزل در مناطق محروم عشایری با هماهنگی خیران، ادارات، کمیته امداد (ره)، ساخت ۵ سرویس بهداشتی و ۴ حمام، ۸ مسجد و حسینیه در خانه محروم عشایری انجام شده است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و دبیر قرار گاه محرومیت زادیی سپاه عشایر فارس ادامه داد: از دیگر فعالیت ها، اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم عشایری با حضور ۱۰ تیم پزشکی و درمان ۷۵۰ نفر به صورت رایگان در بخش‌های مختلف عمومی، تخصصی و مشاوره‌ای توسط پزشکان بسیجی و جامعه پزشکی ارائه شده است.

وی افزود: واکسیناسیون دام و طیور با همکاری اداره کل دامپزشکی استان فارس و ادارات دامپزشکی شهرستان‌ها و همچنین احیای جنگل‌ها و مراتع با مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس و منابع طبیعی شهرستان‌ها نیز با حضور گروه‌های جهادی انجام شده است.

محمدی اضافه کرد: به متقاضیان ایجاد طرح‌های اقتصاد مقاومتی، صنایع تبدیلی و اشتغالزایی تسهیلات به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان ارائه شده و در مناطق عشایری نیز یازده واحد از طرح‌های گفته شده برای یازده نفر به صورت مستقیم اجرا شده است.

انتهای پیام/ت

ارائه خدمات گروه‌های جهادی سپاه عشایر فارس در مناطق محروم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت شهرستان خانمیرزا گفت: این گروه جهادی خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم روستایی و کم برخوردار روستای فارسون بخش ارمند ارائه دادند.
موسوی افزود: معاینه رایگان پزشک عمومی، خدمات مامایی، خدمات دارویی و مشاوره روانشناسی و پرستاری با همکاری سپاه و بسیج جامعه پزشکی شهرستان به اهالی این روستا ارائه شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی زندگی می‌کنند
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • کوچ بهاره بیش از ۱۱ هزار خانوار عشایری به مناطق ییلاقی لرستان