Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در آیین اختتامیه مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده های کارکنان نیروهای مسلح گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی که البته برکات زیادی در ابعاد مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی در خدمت به جمهوری اسلامی و ایران عزیز و مردم عزیز شاهد هستیم، اهتمام به قران کریم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دوران انقلاب اسلامی آموزش قرآن، تدبر در کلام وحی و توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه و رسوخ فرهنگ قرآنی در زوایای مختلف جامعه به ویژه درون خانواده‌ها اتفاق افتاد.

اهم اظهارات وزیر دفاع را به نقل از ایسنا می‌خوانید: 

* امروز درگیر جنگ اراده‌ها با دشمن هستیم. دشمن می خواهد اراده مردم ایران را سست کرده و با جنایت هایی که انجام می دهد، در صفوف مستحکم ملت رخنه ایجاد کند. هدف غائی دشمن پشیمان کردن مردم از تمسک به کلام وحی است، اما امروز مقاومت و اراده ملت عزیزمان تحت رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) روز به روز مستحکم تر و استوارتر جلوه می‌کند.

* به لطف خدا در تمامی حوزه‌های دفاعی و رزمی اعم از حوزه موشکی دریا به دریا، زمین به زمین، هوا به هوا، زمینی، دریایی، هوایی، پدافند و الکترونیک و... پیشرفت کرده‌ایم و این تجهیزات را  به دست رزمندگانی برای حفظ و حراست از میهنی می‌سپاریم که شما خانواده‌ها، پشتیبان آنها هستید.

* (با اشاره به انهدام پهپاد آمریکا در آب‌های خلیج فارس): پاسخ هوشمندانه نیروهای مسلح به این تجاوز آشکار، نشان دهنده اقتدار ایران اسلامی در بعد دفاعی و بازدارندگی است.

* مجموعه نیروهای مسلح با توانایی ساخت و بهره برداری از پیشرفته‌ترین سیستم‌های راداری، تسلیحات هوشمند و پیشرفته با انهدام پهپاد متجاوز ذره‌ای از آمادگی، هوشیاری و اقتدار خود را به دنیا نشان دادند.

* وقتی کشتی حامل نفت جمهوری اسلامی را به غلط توقیف می‌کنند، بلافاصله با کار غیر قانونی آنها در خلیج فارس برخورد می‌کنیم و این یعنی اراده و قدرت پاسخ گویی به هر تهدیدی را داریم و این مقابله توسط رزمندگان مؤمن، شجاع و ولایت‌مداری انجام می شود که با تأسی و پیروی از قرآن در برابر هر ظالم و زیاده خواهی  بدون هیچ درنگی ایستادگی می‌کنند.

۲۱۷۲۱۵

کد خبر 1282326

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: امیر حاتمی وزیر دفاع پهپاد هواپیمای بدون سرنشین نفتکش نفتکش ایران و انگلیس باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا دادگاه خودرو انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند

وزیر دفاع چین گفت، تعامل بین نیروهای مسلح چین و روسیه نقش با ثبات کننده‌ای در روندهای جهانی و در شرایط متشنج و پر تلاطم بین المللی ایفا می‌کند.

به گزارش ایسنا، «دونگ جون» وزیر دفاع چین در جریان گفت‌وگو با سرگئی شویگو همتای روسی خود در آستانه گفت: «در یک محیط متلاطم بین المللی به ویژه مهم است که روابط بین نیروهای مسلح دو کشور پویایی بالایی داشته باشد و به روندهای زمان پاسخ دهد. تعامل ما برای ثبات استراتژیک در این سیاره مهم است.

به نقل از خبرگزاری تاس، وزیر دفاع چین همچنین گفت، به دنبال گفت‌وگو درباره مهمترین مسائل بین المللی با همتای روسی خود است.

این نخستین دیدار رو در رو بین وزرای دفاع چین و روسیه پس از انتصاب دونگ جون در این سمت است.

۳۱ مارس ۲۰۲۴، این دو از طریق ویدئوکنفرانس و به ابتکارعمل طرف چینی صحبت کرده بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار صنعا به آمریکا درباره هرگونه حماقت علیه یمن
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد