Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس گروه آمار سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه از یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر معلولی که در بانک اطلاعاتی بهزیستی ثبت شده‌اند، حدود ۹۴۰ هزار و ۵۵۴ نفر متاهل هستند، گفت: به عبارتی بیش از ۶۵ درصد آنها ازدواج کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، حمید قلی‌پور، رئیس گروه آمار سازمان بهزیستی کشور درخصوص آمار معلولین متأهل در کشور، گفت: طبق آخرین آماری که وجود دارد از یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر معلولی که در بانک اطلاعاتی بهزیستی ثبت شده‌اند، حدود ۹۴۰ هزار و ۵۵۴ نفر متاهل هستند به عبارتی ۶۵ درصد آنها ازدواج کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بهزیستی، رئیس گروه آمار سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه بهزیستی برای ازدواج معلولان در کمک هزینه ازدواج و خرید جهیزیه برای آنها همیشه تلاش کرده است، یادآور شد: معلولان تحت پوشش بهزیستی بسته به نوع معلولیت و شدت معلولیتشان خدمات دریافت می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان بهزیستی بانك اطلاعاتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۷۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت الاسلام متقی فر مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان امروز در گرگان با اعلام این خبر گفت : این ستاد با هدف ارائه ارزان خدمات ازدواج جوانان تشکیل شده است و خدمات مربوط به ازدواج به صورت ارزان در اختیار جوانان قرار می گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس