Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن نبوی، معاون تبلیغ حوزه علمیه، امروز، 31 تیرماه، در همایش نخبگان و استعدادهای برتر تبلیغی در قم با تأکید بر اینکه تبلیغ نیازمند حمایت بیشتر است، گفت: کاستی‌ها سبب شده تا در بحث استفاده از مبلغین در مناسبت‌ها، با مشکلات جدی مواجه شویم و به دلیل نبود حمایت‌ها، مبلغان در ایام تابستان به جای اینکه در مناطق تبلیغی حضور داشته باشند در مدارس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه امروز رعایت نکردن امانت از سوی بعضی از مدیران کشور آسیب‌زا شده است، افزود: متأسفانه وجود چنین افرادی در بخش‌های مدیریتی موجب ضربه به نظام و انقلاب است.   معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه با اشاره به توطئه دشمنان برای تجزیه ایران و اظهارات گستاخانه موگرینی افزود: کار اخیر فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره تجزیه ایران نشان از بغض و کینه دشمنان به نظام و انقلاب اسلامی است.   وی بر انجام تبلیغ در کشورهای دیگر تأکید کرد و گفت: روسیه یکی از مناطقی است که ظرفیت بالایی برای تبلیغ دین در آن وجود دارد، ولی تاکنون از این ظرفیت تبلیغی بهره نبرده‌ایم.    معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه با بیان اینکه امروز مردم در شرائط اقتصادی سختی قرار دارند، بیان کرد: در چنین شرائطی مبلغان باید در مردم امید به آینده را ایجاد کنند و به تعبیر رهبری از نومیدی جامعه جلوگیری شود.     نبوی همچنین با توجه به شرائط تبلیغ در دوره کنونی خواستار ایجاد لجنه‌های تبلیغی با حضور استعدادهای برتر تبلیغ در حوزه شد.   انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا قم نبوی تبلیغ حوزه روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۷۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر

تین نیوز

آیین تجلیل از دستگاه های اجرایی در حوزه خدمات سفر در نوروز با حضور مدیران اجرایی شهر تهران برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، در این مراسم که با حضور مسئولین استانداری و شورای شهر تهران برگزار شد اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر در زمینه ارائه خدمات مناسب به مسافران در شهر تهران معرفی و تقدیر شد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • 8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • «حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند