Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-03@22:31:51 GMT

تویوتا پریوس پلاگین هیبرید مدل ۲۰۱۹ رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۸۰۵۰

تویوتا پریوس پلاگین هیبرید مدل ۲۰۱۹ رونمایی شد

رویداد۲۴ تویوتا تصمیم گرفته است برای نیمه‌ی سال ۲۰۱۹ مدل پلاگین هیبرید پریوس را به‌صورت جزئی به‌روزرسانی کند. بزرگ‌ترین تغییری که در این خودرو انجام شده، اضافه‌شدن یک صندلی به ردیف عقب است که ظرفیت خودرو را از چهار به پنج نفر افزایش می‌دهد. به‌گفته‌ی تویوتا، اضافه‌شدن این صندلی تأثیر منفی روی راحتی سرنشینان نمی‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین، مشتریان در سال ۲۰۱۹ می‌توانند تویوتا پریوس پلاگین هیبرید خود را به رنگ سیاه متالیک جدید به‌همراه رینگ‌های ۱۷ اینچی سفارشی مجهز کنند. در کابین این خودرو، استفاده از رنگ سیاه به‌جای تزیینات سفیدرنگ مدل قبلی جلب توجه می‌کند. به‌گفته‌ی تویوتا، مواد به‌کاررفته در ساخت کابین مدل جدید نیز بسیار باکیفیت است و حس بهتری به سرنشینان منتقل می‌کند.



در سایر بخش‌ها، تغییری در تویوتا پریوس پلاگین هیبرید مشاهده نمی‌شود. این خودرو می‌تواند به مصرف سوخت ترکیبی ۱.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر دست پیدا کند و در هر کیلومتر نیز فقط ۲۸ گرم دی‌اکسید‌کربن منتشر می‌کند. در حالت برقی، تویوتا پریوس پلاگین هیبرید می‌تواند ۴۵ کیلومتر مسافت را طی کند و حداکثر سرعت آن در حالت تمام‌برقی ۱۳۵ کیلومتر‌بر‌ساعت است.



یکی از فناوری‌های جالبی که تویوتا در پریوس پلاگین هیبرید به‌کار برده، پمپ حرارتی جدید این خودرو است. در سایر خودروها، پمپ حرارتی گرمای موردنیاز خود را از پیشرانه یا گرم‌کن‌های برقی دریافت می‌کند؛ ولی در تویوتا پریوس جدید پمپ حرارتی می‌تواند گرمای موردنیاز خود را از هوای بیرون نیز دریافت کند. همچنین، تویوتا از سیستم گرم‌کن باتری در پریوس پلاگین هیبرید استفاده کرده است که همواره باتری را در بهترین دما نگه می‌دارد. این کار باعث می‌شود باتری همیشه با بیشترین بازده خود کار کند و بهترین کارایی را حتی در آب‌و‌هوای سرد داشته باشد.


یکی از ویژگی‌هایی که تویوتا پریوس را به خودرویی خاص در کلاس خود تبدیل کرده، امکان سفارش پنل خورشیدی است. پنل خورشیدی می‌تواند به‌طور متوسط روزانه پنج کیلومتر شعاع حرکتی بیشتری برای خودرو فراهم کند. منبع: زومیت برچسب ها: رویداد24 ، تویوتا ، تویوتا پریوس پلاگین هیبرید ، پلاگین هیبرید پریوس ، تویوتا پلاگین ، محصول جدید تویوتا ، جدیدترین محصول تویوتا سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تویوتا محصول جدید تویوتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت شاهین از ۸۰۰ میلیون تومان گذشت

آفتاب‌‌نیوز :

در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین اتومات مدل ۱۴۰۲ با کارکرد دو هزار و ۷۰۰ کیلومتر امروز دوازدهم اردیبهشت ۸۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

این در حالی است که قیمت شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ با کارکرد ۸ هزار کیلومتر ۶۲۰ میلیون تومان اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) رونمایی چینی‌ها از تسلا سایبرتراک فیک!
  • قیمت جدید ساندرو کارکرده / با ۸۲۰ میلیون خودرو خارجی بخرید
  • کشف خودروی تویوتا قاچاق از یک تعمیرگاه
  • معرفی جان سخت‌ترین خودروها در جهان (+عکس)
  • قیمت شاهین از ۸۰۰ میلیون تومان گذشت
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • تصادف محور نهبندان ـ زاهدان ۲ کشته برجای گذاشت
  • شوتی سواران در برخورد با اتوبوس جان باختند
  • 2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان 
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت