Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن عزیزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پرداخت این مقدار تسهیلات زمینه اشتغال ۱۸ هزار و ۶۶ نفر را پس از وقوع زلزله مهیب ۷.۳ ریشتری این استان فراهم کرده است.

وی شهرهای سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی، اسلام آبادغرب، دالاهو، قصرشیرین، گیلانغرب، روانسر، ماهیدشت، کوزران، جوانرود و پاوه را جزء مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه معرفی کرد که به متقاضیان تسهیلات پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی، بیشترین مقدار تسهیلات پرداختی را متعلق به زلزله زدگان سرپل ذهاب با یک هزار و ۳۱۰ میلیارد و ۶۴ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این مقدار تسهیلات به پنج هزار و ۸۹۱ طرح پرداخت شده و حاصل آن ایجاد ۶ هزار و ۲۹۸ فرصت شغلی بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه افزود: ثلاث باباجانی با ۵۸۶ میلیارد و ۶۲ میلیون ریال و اسلام آبادغرب با ۴۱۲ میلیارد و ۷۸۷ میلیون ریال رتبه‌های دوم و سوم را در دریافت تسهیلات اشتغالزایی به خود اختصاص داده‌اند.

او یادآوری کرد: پس از سرپل ذهاب، شهرهای ثلاث باباجانی با سه هزار و ۴۷۲ شغل و دالاهو با ۲ هزار و ۹۸۴ شغل بیشترین فرصت‌های شغلی در آنها ایجاد شده است.

عزیزی همچنین از انعقاد قرارداد با ۱۶ هزار و ۵۳۸ طرح در بانک‌ها خبر داد و گفت: سه هزار و ۸۰۹ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال تسهیلات برای پرداخت آنها در نظر گرفته شده است.

۷۴۵۸/‏۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اشتغال تسهیلات اشتغال کرمانشاه کارگروه اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که از این تعداد ۸۶ درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

او افزود: سال گذشته ۱۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی