Web Analytics Made Easy - Statcounter

برلیانس C3 کراس به عنوان یک نسخه ارتقا یافته از خودروی برلیانس ۳۲۰ h وارد بازار شد و یک خودروی منحصر به فرد و خاص برای بازار ایران است. این خودروی چینی به مراتب گزینه‌های بیشتری در اختیار خریداران خود قرار می‌دهد و به همین دلیل محبوبیت خوبی پیدا کرده است. به نظر می‌رسد که بخش مهمی از خرید و فروش برلیانس C3 کراس مربوط به همین ویژگی‌های ارتقا یافته و همچنین آپشن‎های برتر این خودرو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعیتی که وجود دارد این است که طرفداران خرید برلیانس C3 کراس هنوز در مورد استهلاک آن نگران هستند و می‌خواهند بدانند که برای چه مدت زمانی بر روی این خودرو می‌توانند حساب کنند.

برلیانس C3 کراس نمی‌تواند استهلاک بالایی داشته باشد

این یک جمله امیدوار کننده برای خودروی برلیانس کراس است که تقریباً هم به کارکرد خودرو و هم به ویژگی‌های طراحی آن برمی‌گردد. در وهله اول همه ما می‎دانیم که خودروهای برلیانس تحت لیسانس شرکت بی ام و آلمان هستند. این خود می‌تواند نوعی تعیین کننده کیفیت این خودروها باشد و به عنوان یک معیار قضاوت برای استهلاک برلیانس C3 کراس محسوب می‌شود. در طرف مقابل این خودرو بیشتر برای مسیرهای شهری و مسیرهای معمولی استفاده می‌شود و کاربرد چندانی در حوزه آفرود ندارد. این موضوع باعث شده که سطح انتظار خریداران پایین بیاید و در نتیجه فشار زیادی به خودرو وارد نکنند.

طراحی خودرو برلیانس C3 کراس به صورت نیروی آیرودینامیک و مناسب است

 کسانی که ظاهر و طراحی بدنه بیرونی برلیانس C3 کراس را دیده‌اند اعتراف می‌کنند که این خودرو طراحی مناسب و متناسبی دارد. این موضوع نشان دهنده طراحی آیرودینامیکی خودرو است که کمترین مقاومت ممکن در برابر نیروی باد را ایجاد می‌کند. از طرف دیگر برای سیستم تعلیق خودرو در محور جلو از سیستم تعلیق مک فرسون استفاده شده است. سیستم عقب خودرو هم از نوع سیستم تعلیق نیمه مستقل میله پیچشی است که توانایی ضربه‎پذیری فوق‎العاده‎ای دارد. تمامی این موارد در طراحی خودرو یعنی در حین رانندگی در مسیرهای نامناسب کمترین فشار موج را به بدنه و به ستون‌های خود را وارد می‌کنید و این باعث می‌شود که طول عمر بدنه و شکل ظاهری خودرو برای شما مناسب باشد.

تأثیر مشخصات فنی برلیانس C3 کراس بر آمار استهلاک خودرو

 اگر در بازار خرید برلیانس C3 کراس حضور داشته باشید یا به طور کلی در مورد خودروهای برلیانس اطلاع داشته باشید، دو نوع موتور در آنها استفاده شده است که حجم آنها به ترتیب 1.5 لیتر و 1.6 لیتر است. برای هدایت هر کدام از این موتورها از گیربکس دستی و گیربکس اتومات استفاده می‌شود. نهایت سرعت گزارش شده برای موتورها هم به ۱۷۰ کیلومتر در ساعت است. در سیستم پایداری خودرو از ترمز ضد قفل ABS و سیستم توزیع نیروی الکتریکی EBD استفاده شده است. بنابراین نه‌تنها سرعت خودرو بیش از حد بالا نمی‌رود، شما مطمئن هستید که در هر لحظه خود را تحت کنترل خود دارید و این به طور مستقیم بر صدمه بر بدنه و استهلاک خودرو تأثیر مثبت دارد.

ممکن است خودرو خیلی زود ریخت اولیه خود را از دست دهد

 خودرو برلیانس C3 کراس از جمله خودروهای کراس‎اور سایز کوچک محسوب می‌شود و به همین دلیل یک ایراد بزرگ در ساختار آنها وجود دارد. به طور کلی خودروهای کراس‎اور به صلابت خودروهای شاسی بلند نیستند و استحکام خودروهای سواری را ندارند. این موضوع باعث می‌شود که شرایط نامناسب رانندگی خیلی سریع بر روی شکل ظاهری خودرو تأثیر منفی گذاشته و خودرو حالت افت به خود بگیرد. البته این فقط محدود به خرید برلیانس C3 کراس نیست و تقریباً در همه خودروهای کراس‎اور رخ می‌دهد.

اگر می‌خواهید شانس خود را برای پرداخت قیمت برلیانس C3 کراس امتحان کنید توصیه ما این است که حتماً به نمونه‌های کارکرده این خودروها توجه کنید تا ببینید که آیا بعد از مدت زمان استفاده عملکرد مناسبی دارند یا خیر. احتمالاً بتوانید در سایت دیوار نمونه‌هایی از برلیانس C3 کراس کارکرده پیدا کنید تا پاسخ بهتری برای سؤالات خود داشته باشید. کیفیت ساخت خودروهای برلیانس به شکلی است که شما می‌توانید برای یک پروژه بلند مدت بر روی آنها حساب کنید. در هر صورت این خودروها توسط یک شرکت معتبر آلمانی تأیید شده‌اند و از طرف دیگر شرکت پارس خودرو به عنوان یک نمایندگی مهم وظیفه تولید و واردات قطعات آنها را بر عهده دارد.

 

 

منبع : ویرلن

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: رپورتاژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۸۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید وزیر صنعت درباره واردات خودروهای کارکرده

عباس علی‌آبادی در حاشیه همایش ایران و چین در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیین نامه واردات خودرو‌های کارکرده چه زمانی ابلاغ خواهد شد و چرا در این زمینه ابهام وجود دارد، گفت: در مورد خودرو‌های کارکرده دولت یک لایحه‌ای را به مجلس تقدیم کرد که تصویب شد و در بازگشت اش وزارت صمت متعهد به تهیه آیین نامه مربوطه شد.

وی افزود: آیین نامه خودرو‌های کارکرده تصویب و به دولت ارسال شد، تا زمانی که این آیین نامه مراحل خود را طی نکند و ابلاغ نشود، من عملا کار دیگری نمی‌توانم انجام دهم.

علی آبادی تاکید کرد: تا زمانی که ابلاغیه نباشد نمی‌توانم سوالات را شما پاسخ دهم و باید منتظر باشم نظر دولت را دریافت کنم، چون نظر وزارت صمت به تنهایی قابل اجرا نیست و باید ببینیم دولت در مجموع با توجه به محدودیت‌ها و ظرفیت‌ها چه مصوبه‌ای می‌دهد. خواهش می‌کنم صبور باشید، به زودی این موضوع روشن می‌شود.

وزیر صمت بیان کرد: فرآیند استفاده از ظرفیت خودرو‌های کارکرده در مناطق آزاد و اقتصادی آماده و مصوبات در حال اجرا است. اگر شخصی پیشنهادی در این زمینه دارد می‌تواند به بخش مربوطه در معاونت حمل و نقل مراجعه کند.

منبع: خبرآنلاین

tags # خودرو سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • لوازم یدکی رنو
  • قیمت خودرو امروز ۱۲ اردیبهشت +جدول
  • خبر جدید وزیر صنعت درباره واردات خودروهای کارکرده
  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • آپشن جدید خودروهای آمریکا
  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • سیستم‌های صوتی XTRIM VX | تجربه حضور در یک کنسرت اختصاصی