Web Analytics Made Easy - Statcounter


شهردار ابهر گفت: تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با مشارکت مردم امکان‌پذیر است .


به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، محمدرضا ذوالقدری‌ها در دیدار با معتمدین ناحیه شریف‌آباد ابهر با بیان اینکه مردم شریف آباد همواره ارتباط خوب و موثری با شهرداری داشته‌اند، اظهار کرد: خدمت صادقانه به مردم از وظیفه اصلی مسئولان است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی همکاری مردم را رکن اصلی توسعه نواحی مختلف شهر عنوان کرد و افزود: هرجا مردم در انجام پروژه‌ها مشارکت داشته‌اند شهرداری نیز در دستیابی به اهداف خود موفق بوده است .

 

این مسئول با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی همه دستگاه‌های اجرایی شهر و متعاقبا شهرداری را نیز درگیر خود کرده است، افزود: هزینه‌هایی که طی سال اخیر برای پروژه‌ها انجام می‌شود قابل مقایسه با هزینه‌های چند سال گذشته نیست و افزایش چشم‌گیری داشته است .

 

وی تاکید کرد: همکاری مردم در اجرای پروژه‌ها انگیزه و انرژی مسئولان را دوچندان می‌کند و این نشان می دهد که مردم قدردان مسئولان هستند .


ذوالقدری‌ها با اشاره به اینکه کار شهرداری با توجه به اینکه با لایه‌های مختلف جامعه سر و کار دارد از پیچیدگی‌های خاصی برخوردار است، ادامه داد: با توجه به تراکم بالای کار و ارباب رجوع باید با تمام توان و به صورت جهادی و شبانه روزی برای رضایت‌مندی شهروندان قدرشناس تلاش کنیم .

 

این مسئول با اشاره به اینکه توسعه شریف‌آباد در گرو تعریض خیابان رجایی بود که خوشبختانه این امر مهم تحقق یافت، بیان کرد: قسمت عمده تعریض این خیابان که خواسته دیرینه مردم بود انجام پذیرفت .

 

در ادامه این دیدار نیز نایب رئیس شورای شهر ابهر بیان کرد: علی‌رغم اینکه شریف‌آباد جزئی از ابهر است تا مدتی پیش پیشرفت آنچنانی نداشت .

 

شیما افشاری با تاکید بر اینکه از بیشتر مردم شریف آباد مردم مذهبی و اهل منبر هستند، بیان کرد: باید از ظرفیت علمای مذهبی در جذب مشارکت‌های مردمی در توسعه شریف‌آباد بهره‌گیری شود.

 

در ادامه جلسه نیز عضو شورای شهر ابهر با اشاره به این‌که در خدمت‌رسانی به ناحیه شریف‌آباد از هیچ اقدامی دریغ نشده است، افزود: به همت شهرداری و شورا و همکاری مردم امسال شریف آباد به یک مجتمع عمرانی تبدیل شده است .

 

مصطفی محمودی در ادامه افزود: با تلاش‌های صورت گرفته خیابان شهید رجایی در سه قسمت بازگشایی شده است که مردم شریف آباد در این بازگشایی‌ها نقش اساسی ایفا کرده‌اند.

 

وی با اشاره به این‌که بحث عمده در پروژه‌های شریف آباد این است که مسجد جامع به عنوان محوریت کارها قرار گیرد، اظهار کرد: مردم شریف آباد توجه ویژه به مسجد جامع این منطقه دارند که باید از این ظرفیت در راستای عمران شهری و رفع مشکلات منطقه نیز بهره گرفته شود .

 

این عضو شورای شهر ابهر ادامه داد: اگر تعریض خیابان رجایی صورت گیرد بسیاری از مشکلات شریف‌آباد مرتفع خواهد شد و این منطقه به جایگاه واقعی خود خواهد رسید .

 

  وی با اشاره به کاهش درآمد شهرداری، تصریح کرد: با کاهش ارزش افزوده درآمد شهرداری ابهر  از  ۳۱ میلیارد تومان  به ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تقلیل یافته است .

 

محمودی با بیان اینکه تورم در بودجه شهرداری نیز تاثیرگذار بوده است عنوان کرد: افزایش قیمت ملزوماتی مانند قیر، سیمان و پروفیل سبب به هم خوردن معادلات در بودجه شده است اما علی‌رغم همه مشکلات سعی شد تا به امروز خللی در امور شهری وارد نشده است .


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال انرژی جامعه خدمت رسانی سیمان شبانه روزی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۸۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی روحی مدیرکل دفتر مدیریت بهره‌وری و پروژه‌های تحولی سازمان خصوصی سازی در مصاحبه رادیویی اظهار کرد: تاکنون در ایران دولت ملک‌های خود را نفروخته و برای اولین بار است که دولت، فروش اموال مازاد را شروع کرده است.

وی افزود: ما در حال حاضر ۴۰۰ شرکت داریم که عموماً دولتی هستند و سیاست دولت هم این است که ۲۰ درصد اکثر سهام‌های بزرگ را نگه دارد و با این حساب دیگر چیزی برای فروش ندارد مگر اینکه زیانده‌ها را بفروشد که کسی هم سراغ آنها نمی‌آید.

مدیرکل دفتر مدیریت بهره‌وری و پروژه‌های تحولی سازمان خصوصی سازی گفت: علت زیاندهی برخی شرکت‌های دولتی این است که دولت مدیریت این شرکتها را رها نمی‌کند در صورتی که اگر مدیریت به بخش خصوصی اعطا نشود، شرکت هم بهره ور نخواهد شد.

روحی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر لزوم تحویل مدیریت شرکت‌های دولتی به بخش خصوصی تأکید فرمودند، اظهار کرد: در حال حاضر با وجود اینکه ۱۵ درصد شرکت ایران خودرو متعلق به دولت است اما مدیریت آن را دولت بر عهده دارد.

وی افزود: پروژه‌های تملک دارایی و سرمایه به پنج مدل تقسیم بندی می‌شوند که عبارتند از پروژه‌های احداث و توسعه، پروژه‌های تجهیز و تعمیر، پروژه‌های مطالعه و طراحی و پروژه‌های تعهدات و بدهکاری به پیمانکاران که تمرکز ما در مولدسازی دارایی‌ها فقط مربوط به پروژه‌های احداث و توسعه است که باعث می‌شود زیرساخت‌های کشور به بهره‌وری برسد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه ۲۵۰۰ پروژه ملی در کشور وجود دارد، گفت: هم اکنون ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی داریم که ۱۸ هزار پروژه آن در بخش احداث و توسعه است و این ۱۸ هزار پروژه هم عموماً مربوط به بخش ورزش، نیرو، آب و راهداری است.

روحی یادآور شد: تاکنون ۲۵۰۰ ملک شناسایی و احصا شده که مشکل حقوقی ندارند. ما این املاک را ارزش افزایی کردیم که یک بار برای مزایده می‌رود و در صورتی که به فروش نرسد با پیمانکار پروژه تهاتر و یا معاوضه می‌کنیم.

مدیرکل دفتر مدیریت بهره‌وری و پروژه‌های تحولی سازمان خصوصی سازی همچنین در ادامه فروش و تأمین مالی از طریق بازار سرمایه، مشارکت با بخش غیردولتی و معاوضه را از جمله اقداماتِ انجام شده برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی برشمرد.

این مقام مسؤول یادآور شد: بند هفت ماده ۱۲ آئین نامه مولدسازی دارایی‌های دولت به توقف طرح‌های فاقد فایده فنی و اقتصادی و اجتماعی و لزوم تعیین تکلیف دارایی‌های آن اشاره دارد که در کل قوانین کشور بی نظیر و فراقوه‌ای است اما به نظر می‌رسد که به خوبی تبیین نشده است.

کد خبر 6089035

دیگر خبرها

  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • آمریکا باید جریمه ۱۸ میلیارد دلاری خط لوله صلح را پرداخت کند