Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@08:56:06 GMT

پیگیری درمان بازیکنان تیم امید در ساختمان پک+عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۸۵۰۰

پیگیری درمان بازیکنان تیم امید در ساختمان پک+عکس

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،علیرضا شهاب، فیزیوتراپیست تیم ملی در این باره عنوان کرد:محمد سلطانی مهر در اسفندماه سال گذشته دچار آسیب لیگمان قدامی شد و اواخر فرودین ماه سال جاری مورد عمل جراحی قرار گرفت و پس از آن تحت نظر پزشکان تیم ملی مراحل درمانی اولیه این بازیکن در مجموعه پک در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه  اظهار داشت: بعد از گذشت چند ماه از جراحی، این بازیکن به لحاظ شاخصه های اولیه قدرت دامنه حرکتی و توانایی های عصبی و عضلانی در شرایط مطلوبی بسر می برد. آنچه مسلم است در سه ماهه آینده پیشرفت تمرینات عملکردی در مجموعه پک ادامه خواهد داشت. با اقدامات پزشکی و کارهای درمانی که بر روی این بازیکن صورت گرفته و همچنان ادامه دارد، به نظر می رسد اگر تست های عملکردی را با موفقیت پشت سر بگذارد، برای بازیهای مرحله نهایی رقابت های المپیک 2020 توکیو مشکلی نداشته باشد.

دکتر شهاب: پک در خدمت ملی پوشان همه رده هاست

دکتر شهاب در ادامه در خصوص مراحل درمان نیما طاهری گفت: این بازیکن در اردوی قبلی تیم ملی امید دچار مصدومیت لیگمان صلیبی قدامی شد و چند روز گذشته مورد عمل جراحی قرار گرفت. بلافاصله کارهای درمانی این بازیکن را زیر نظر کمیته پزشکی در مجموعه پک  آغاز کردیم. به مدت 8 تا 9 ماه از مسابقات دور خواهد بود. امیدوارم این بازیکن هرچه زودتر بهبودی خود را به دست بیاورد.

فیزیوتراپیست تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: خدماتی که مجموعه پک در اختیار تیم های ملی قرار می دهد شامل فیزیوتراپی ورزشی ، تمرینات و ارزیابی های عملکردی ، ریکاوری،‌ نظارت پزشکی و سایر خدماتی است که بازیکنان ملی پوش در همه رده ها می توانند در اختیار داشته باشند تا با روند رو به بهبود در وضعیت جسمانی خود، در اختیار تیم های ملی باشند. مسائل مربوط به سلامت بازیکنان را رصد و پیگیری می کنیم. برهمین اساس تمام بازیکنان رده های تیم ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی (آقایان و بانوان) بعد از مصدومیت در بازیهای باشگاهی یا ملی رها نمی شوند و مراحل درمانی خود را تحت نظر کمیته پزشکی فدراسیون در مجموعه پک سپری کنند.  بدون تردید کادر پزشکی تیم های ملی علاوه بر پیشگیری از آسیب، به ارتقا سطح عملکرد بازیکنان نیز کمک می کنند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۸۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است

به گزارش خبرآنلاین، تصمیم به تخریب ساختمان مجاور مجموعه تئاتر سنگلج از دو جهت مورد انتقاد کارشناسان است.

دنیای اقتصاد نوشت: یکی ریسک بالای تخریب ساختمان کناری برای بنای ۶۰ساله سنگلج و دیگری، بی‌توجهی شهرداری به توافقات پیشین برای توسعه بنای سنگلج و الحاق ساختمان کناری به این مجموعه. تماشاخانه سنگلج یکی از بناهای قدیمی شهر تهران است که در تاریخ ۲ آذر ۱۳۸۸ به شماره ۲۷۴۶۹ در فهرست آثار ملی ثبت شد. طبق ضوابط و قوانین، برای بناهای ثبت‌شده باید حریم تعیین شود.

طبق قانون حریم در زمان ثبت تعیین می‌شود ولی اگر حریم در نظر گرفته نشود، پلاک چسبیده به ملک حق تخریب و ساخت‌وساز ندارد. اگر هم تخریب شود نباید مرتفع‌تر نسبت به ساختمان ثبت‌شده ساخته شود.

به‌رغم این محدودیت‌ها اما شهرداری درصدد ساخت یک بنای جدید به جای بنای کناری سنگلج است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899610

دیگر خبرها

  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد | دیه قطع درختان شهر کجا هزینه شد؟
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» با پخش از شبکه امید
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!»
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای