Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@03:11:14 GMT

محرومیت سنگین در انتظار زلاتان +عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۸۶۰۸

محرومیت سنگین در انتظار زلاتان +عکس

مهاجم سوئدی به دلیل حرکت غیرورزشی در بازی برابر لس آنجلس اف‌سی در خطر محرومیت سنگینی قرار دارد.

به گزارش مشرق، در "ال ترافیکو" که به جدال لس آنجلس گلکسی و لس آنجلس اف‌سی برگزار شد، درخشش زلاتان ابراهیموویچ باعث شد تا لس آنجلس گالکسی با نتیجه ۳ بر ۲ حریف خود را شکست دهد که ایبرا در این دیدار هت‌تریک کرد و هر ۳ گل تیمش را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید:

برنامه زلاتان برای دوران بعد از بازنشستگی

در این دیدار زلاتان با محمد المونیز بازیکن لیبیایی حریف برخورد داشت و دست زلاتان به صورت او برخورد کرد و اکنون مشخص شده است که استخوان صورت این بازیکن لیبیایی شکسته و او باید جراحی شود.

در حالی که داور می توانست از VAR در این صحنه استفاده کند ولی این کار را نکرد. هنوز مشخص نشده است که او با آرنج به صورت عمد به این بازیکن ضربه زده است یا حرکت مهاجم سوئدی غیر عمد بوده است.

کمیته انضباطی لیگ آمریکا اعلام کرده به زودی رای خود را درباره این پرونده اعلام خواهد کرد. به این ترتیب، زلاتان در آستانه محرومیت سنگین قرار گرفته است.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی زلاتان ایبراهیموویچ محرومیت فوتبال لیگ آمریکا لس آنجلس گلکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۸۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احمد وحیدی درباره­ ­برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در تهران برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، از­ آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور خبر داد.

وزیر کشور با بیان اینکه­ در ۸ حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم، افزود:­­بزرگ‌ترین حوزه در تهران است که باید ۱۶ نماینده انتخاب شوند.

وی افزود: شعب اخذ رای و سامانه‌های اخذ رأی مشخص شده است.

آقای وحیدی­ ­درباره کوتاه شدن زمان شمارش آراء­ در انتخابات تمام الکترونیکی، گفت: در اخذ رأی الکترونیکی آمار در همان جا داده می‌شود. در دور اول که در ۴ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد، ساعت یک یا دو نیمه­ شب آرای آن حوزه‌ها جمع بندی و مشخص شد.

وزیر کشور­­خاطرنشان کرد: آموزش رای دادن الکترونیکی قرار است به مردم­ از طریق صدا و سیما و به صورت حضوری در مراکز جمعیت به مردم­ داده شود که در روز‌های آینده شدت بیشتری می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • اینتر علاقه‌مند به جذب ژرژ ایلنیکنا، ملقب به ویکتور اوسیمن جدید
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • پلیس لس‌آنجلس با تمام قوا آماده سرکوب دانشجویان معترض شد
  • پلیس لس‌آنجلس با تمام قوا خود را برای سرکوب دانشجویان آماده کرد
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد
  • تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است
  • توافق رانگنیک با بایرن مونیخ