Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده عرب کنست (پارلمان اسرائیل) هنگام بازدید از یک کودک زخمی فلسطینی گریست.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس‌العربی، یوسف جبارین، نمایندگان عرب کنست (پارلمان اسرائیل) به همراه ایمن عوده و عوفر کسیف، از نمایندگان "جبهه دموکراتیک صلح و برابری" به عیادت عبدالرحمان شتیوی، کودک فلسطینی ۱۰ ساله که در پی شلیک گلوله تک‌تیرانداز اسرائیلی از ناحیه سر مجروح شده، در بیمارستان "شیبا" اسرائیل رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جبارین هنگام عیادت از این کودک فلسطینی که در پی جنایت جدید اشغالگران زخمی شده، گریست.

پیشتر، نهاد حقوق بشری اسرائیلی (بتسلیم) نتایج تحقیقات خود را درباره شلیک تک‌تیرنداز این رژیم به پیشانی عبدالرحمان شتیوی در روستای کفر قدوم منتشر کرد.

این مرکز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: نتایج تحقیقات ثابت می‌کند که یک سرباز با شلیک گلوله، شتیوی را از ناحیه سر هدف قرار داده است. شتیوی هفته گذشته در جریان تظاهرات هفتگی اهالی کفر قدوم در حال بازی در مقابل خانه‌ای در این منطقه بود که مورد هدف قرار گرفت. این کودک قربانی جدید سربازانی است که حتی در مواردی که هیچ‌گونه خطری آنها و دیگران را تهدید نمی‌کند نیز از گلوله استفاده می‌کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اسرائیل کودک زخمی فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۸۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به 34 هزار و 262 شهید رسید

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که رژیم اشغالگر در 24 ساعت گذشته 6 جنایت مرتکب شد که در نتیجه آن 79 فلسطینی به شهادت رسیدند و 86 فلسطینی دیگر زخمی شدند.

وزارت بهداشت نوار غزه تأکید کرد که شمار شهدای تجاوز رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر تا کنون به 34 هزار و 262 شهید رسید و شمار زخمی ها نیز به 77هزار و 229 نفر رسید.


 

دیگر خبرها

  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • ۲۰۲ روز جنگ غزه به روایت آمار و ارقام
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • شمار شهدای غزه به 34 هزار و 262 شهید رسید
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • شهادت زن فلسطینی در نزدیکی الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها+ فیلم
  • نماینده ارشد پارلمان فرانسه به دلیل انتقاد از اسراییل احضار شد
  • توپ گوستاو؛ بزرگ ترین قطعه توپخانه تاریخ به وزن ۱,۴۹۰ تن با گلوله های ۷.۵ تنی (+عکس)
  • جنگ غزه با هدف از بین بردن بافت زندگی فلسطینی ها انجام می شود