Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  جمعه زاده، رییس انجمن شرکت‌های دانش بنیان استان کرمان گفت:بمنظور افزایش توان نیرو‌های انسانی شرکت‌های دانش بنیان و همچنین کسب مهارت برای فارغ التحصیلان دانشگاهی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری تسهیلات امریه و جایگزین خدمت را برای فارغ التحصیلان دانشگاهی و شرکت‌های فناور و دانش بنیان تصویب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بر اساس این طرح فارغ التحصیلان دانشگاهی و شرکت‌های دانش بنیان می توانند از تسهیلات این طرح استفاده کنند بدین ترتیب که فارغ التحصیلان دانشگاهی که بیشتر از سه سال از تاریخ فراغت از تحصیلشان نگذشته می توانند به دو صورت اقدام کنند یک قسمت بصورت کسر خدمت که بصورت ۱۲ ماهه است و در شرکت دانش بنیان می توانند انجام وظیفه کنند و دیگری از ادارات ستاد نیرو‌های مسلح نخبگان معرفی و می توانند از امریه در شرکت‌های دانش بنیان استفاده کنند که باید مدرکشان حتما بالاتر از کارشناسی باشد و از طرفی امتیازات پژوهشی لازم را بدست بیاورند وبیمه شان در یکی از شرکت‌های دانش بنیان رد شده باشد در اینصورت می توانند تقاضای خود را از طریق سایت سینا  ثبت کنند و مراحل را انجام دهند.

جمعه زاده افزود:  و از طرفی، چون این افراد باید یک سابقه‌ای نیز در شرکت‌های دانش بنیان داشته باشند، اما این شرایط را ندارند سامانه‌ای راه انداختیم درانجمن شرکت‌های دانش بنیان که می توانند به سایت دانش بنیان  مراجعه و  ثبت نام کنند تا شرکت‌ها و متقاضیان از این طریق بهم لینک شوند.

انتهای پیام/ی

انجام وظیفه در شرکت های دانش بنیان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۸۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قولی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری به شرکت‌های دانش‌بنیان داده شد مبنی بر اینکه سعی می‌کنیم از خدمات تمام این افراد در طول سال استفاده کنیم و منجر به یک‌سری قرارداد شود؛ بی‌شک خرید محصولات این شرکت‌ها بهترین کمک را به آن‌ها است.

سیدامیر سامع با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نمایشگاه دوم با موضوع فناوری‌های جدید با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه حمل‌ونقل شهری و بیشتر با موضوعات مدیریت هوشمند ترافیک شهرها، حمل‌ونقل پاک و خودروهای هیبریدی است.

وی افزود: روش خوبی از قبل در حوزه حمل‌ونقل شهرداری پیشنهاد شد تا کسانی که محصولی داشتند، آن را معرفی کنند که در این راستا در یک کمیته ارزیابی ۲۰ شرکت که خدمات و محصولاتشان آماده استفاده است، شناسایی شدند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: قولی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری به شرکت‌های دانش‌بنیان داده شد مبنی بر اینکه سعی می‌کنیم از خدمات تمام این افراد در طول سال استفاده کنیم و منجر به یک‌سری قرارداد شود؛ بی‌شک خرید محصولات این شرکت‌ها بهترین کمک را به آن‌ها است.

سامع با بیان اینکه مدیریت شهری می‌تواند زمینه را برای معرفی، اطلاع‌رسانی و ترویج مباحث مربوط به محصولات را فراهم کند، همچنین در استفاده این محصولات پیشتاز و پیشگام باشد، ادامه داد: بخشی دیگر شرکت‌هایی هستند که ایده جدید دارند، اما هنوز به محصول قابل استفاده‌ای نرسیده است، بنابراین مقرر شد با یک مدل حمایت از ایده‌ها و با همکاری شهرک علمی تحقیقاتی از آن‌ها نیز استفاده شود.

کد خبر 749867

دیگر خبرها

  • باید ضمانت نامه‌های بانکی شرکت‌های دانش بنیان تسهیل شود/بودجه اندک در مقایسه با دانشگاه‌ها
  • تلاش برای استخدام طلبه های زن در آموزش و پرورش
  • برای جذب فارغ‌التحصیلان حوزه علمیه با آموزش و پرورش وارد گفت‌وگو شدیم
  • بازدید عمومی مردم، مدیران و کارشناسان همراه با خانواده از رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان
  • ابداع شرکت دانش‌بنیان سمنانی به کمک پرورش‌دهندگان ماهی آمد
  • ۹۶ درصد اشتغال تعهد شده در سال ۱۴۰۲ ایجاد شده است
  • خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است
  • امسال برای اشتغال فارغ‌التحصیلان برنامه ریزی شده است
  • درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان می‌شود
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان