Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: امسال بیش از یک هزار و ۹۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد از تسهیلات قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد بهره‌مند شدند ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

قنبر موسی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد اظهار داشت: امسال بیش از یک هزار و 900 نفر از مددجویان کمیته امداد از تسهیلات قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تسهیلات با اعتباری بیش از 9 میلیارد و 200 میلیون تومان پرداخت شد، که سبب خیر و برکت بسیاری شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: پرداخت این وام به سبب کاهش نیاز به دیگران است و پرداخت وام قرض الحسنه سبب حفظ کرامت انسانی ،احیاء و ترویج سنت خداپسندانه و تقویت روحیه اعتماد به نفس می‌شود.

پرداخت 1670 میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه بدون سود به نیازمندان و مددجویان در سال 97 وعده رئیس کمیته امداد برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی 900 میلیارد تومان وام به مددجویان کمیته امداد پرداخت شد

موسی‌نژاد بیان کرد: پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه در رفع محرومیت از خانواده‌های مستضعف، توانمند‌سازی اقشار آسیب‌پذیر جامعه و اجرای عدالت اجتماعی بسیار تاثیرگذار است.

وی عنوان کرد: از این مبلغ بیش از یک میلیارد و 70 میلیون تومان به تعداد 70 مورد مربوط به وام اشتغال و توانمندسازی، مبلغی بیش از چهار میلیارد و 300 میلیون تومان به تعداد بیش از یک 1100 وام کارگشایی بوده که به سیل‌زدگان پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی ادامه داد: مبلغ 365 میلیون تومان به تعداد 50 مورد وام ودیعه مسکن، مبلغی بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان به تعداد 287 مورد وام تامین مسکن برای خرید و  تعمیرات و همچنین 2 میلیارد تومان به تعداد بیش از 400 مورد وام ویژه تسهیلات سیل‌زدگان داده شده است.

موسی‌نژاد بیان کرد: تعداد یک هزار و 500 خانواده زیر پوشش کمیته امداد برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه با اعتباری به مبلغ بیش از 7 میلیارد و 700 میلیون تومان به کارگشایی معرفی شدند.

وی افزود: در بخش صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، جذب منابع و سپرده‌گذاری‌های خوبی انجام شده است، به طوری که آمار افتتاح‌کنندگان حساب و سپرده‌گذاری در طول 4 ماه امسال تعداد 3 هزار و 585 نفر بوده که با ادامه‌دار بودن این روند به نتایج بسیار خوبی می‌رسیم.

انتهای پیام/ ع

R41371/P/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۸۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

امتداد - موسسه اعتباری ملل در فروردین ماه بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، این موسسه در راستای حمایت از تشکیل خانواده و جوانی جمعیت و افزایش فرزندآوری مبلغ ۴۰۰/ ۲۲۷ میلیون ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری به متقاضیان پرداخت نمود.
 متقاضیان محترم برای بهره‌مندی از تسهیلات فوق می‌بایست ضمن مراجعه به سایت بانک مرکزی یکی از شعب موسسه را انتخاب نمایند.
گفتنی است تعداد ۴۹۳ نفر از مشتریان موسسه اعتباری ملل برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در حال تکمیل پرونده می‌باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان