Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اشاره به دستور کار ابلاغی وزارت بهداشت مبنی بر لزوم ارائه بسته خدمتی به بیماران اوتیسم زیر هفت سال، از امضای قرارداد با مرکز توانبخشی ایثار فارس در این خصوص خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عبدالخالق کشاورزی با اعلام این خبر گفت: یکی از مهم‌ترین نشانه های اختلال طیف اوتیسم، نقص در برقراری ارتباط، مشکل در تعاملات اجتماعی، وجود الگوهای محدود و تکراری در رفتار، علایق و فعالیت ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره بیماران خاص و پیوند اعضای معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با بیان اینکه والدین نخستین افرادی هستند که متوجه تفاوت فرزندشان با سایر کودکان می‌شوند، بازدید از مراکز توانبخشی و بررسی و ارزیابی امکانات و فضاهای موجود، ارزیابی صلاحیت مراکز توانبخشی و تعیین مرکز توانبخشی منتخب، انعقاد قرارداد با مرکز توانبخشی منتخب بر اساس سقف تعرفه دولتی و متن قرارداد ارسالی شده از وزارت بهداشت را از جمله اقدامات انجام شده در این راستا عنوان کرد.

داود حدادی افزود: با معرفی مرکز توانبخشی ایثار فارس به عنوان مرکز نهایی منتخب به وزارت بهداشت، پزشک معتمد و واجد شرایط برای ارجاع بیماران به مرکز توانبخشی انتخاب شده و هماهنگی لازم برای ثبت خدمات و برنامه ها در سامانه بیماری های خاص و صعب العلاج مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت صورت گرفت.

 او ضمن تقدیر از رئیس دانشکده توانبخشی در راستای اجرایی کردن این طرح، ابراز امیدواری کرد تا با شروع این خدمت، گام موثری در روند درمان بیماران اوتیسم برداشته شود.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اوتیسم پزشک دانشگاه علوم پزشکی کشاورزی کودکان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۹۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت : با توجه به گزارش‌های ارسالی و تبلیغات در فضای مجازی در خصوص مداخله در امور پزشکی به صورت تزریق ژل لب و بوتاکس توسط افراد فاقد صلاحیت حرفه‌ای در مرکز زیبایی واقع در سمنان، کارشناسان نظارت بر امور درمان دانشگاه به همراه نماینده تعزیرات از این مرکز بازدید کردند.
سحر سعدالدین گفت: پس از بررسی و احراز صحت موضوع، این مرکز زیبایی غیر مجاز پلمب و پرونده به مراجع دیصلاح قانونی ارجاع داده شد.

شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با شماره ۰۲۳۳۱۰۵۲۲۲۶ و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه گزارش کنند

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت