Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@06:39:35 GMT

کودک آزار آبدانی به دادسرا احضار شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۹۳۷۴

آفتاب‌‌نیوز :

علی حسن پور با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در این خصوص گفت: قطعا پس از حاضر شدن متهم نزد مرجع قضایی، موضوع به طور دقیق بررسی و با حساسیت پیگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از تکمیل تحقیقات در مرحله دادسرا، در صورت کافی بودن دلایل و مدارک، پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال می‌شود و تطبیق و تعیین میزان مجازات و صدور حکم نهایی بر عهده دادگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان بوشهر با بیان اینکه پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است، تاکید کرد: اگر در مرحله دادسرا عنوان مجرمیت احراز شود، قرار جلب دادرسی و کیفرخواست صادر خواهد شد.

حسن پور یادآور شد: شخص خاطی به عنوان مامور شهرداری و یا بر حسب وظیفه سازمانی خود این اقدام را انجام نداده است و این دو موضوع به هم ارتباطی ندارند.

وی افزود: اقدام انجام شده ارتباطی به شغل وی نداشته و به عنوان یک شهروند عادی مرتکب این عمل شده است.

کودک یاد شده در حال دستکاری صندوق نذورات یک امامزاده بوده است که فرد ضارب اقدام به ضرب و شتم او می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بوشهر شهر آبدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ربوده شده به خانه برگشت


 سرهنگ عبدلی نسب گفت: در پی تماس یک خانم با ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودرویش در یکی از خیابان‌های شهر بم در حالی که کودک ۴ ساله این شهروند هم داخل خودرو بوده به سرعت طرح مهار به تمامی واحد‌های انتظامی ابلاغ شد. 

 وی افزود: در این راستا تیم‌های گشت انتظامی تمامی محور‌های اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و نهایتاً واحد گشت کلانتری ۱۲ در کمتر از یک ساعت خودروی سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف و کودک خردسال را به والدینش بازگرداندند و بلافاصله پس از این عملیات، سارقان فراری با اقدام اطلاعاتی و پی‌جویی‌های ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند. 

وی با اشاره به اینکه دو سارق زمانی که این خانم را با خودروی معیوب کنار خیابان مشاهده و درصدد روشن کردن خودروی وی اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن می‌کنند از شهروندان خواست: هیچ وقت خودروی خود را در حالت روشن ترک نکنند و در صورت معیوب شدن خودرو، به افراد غریبه اعتماد نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • اعضای شبکه «چتر بیت» دستگیر شدند؛ شبکه «چتر بیت» چه کسانی هستند و چه کاری انجام می‌دادند؟!
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی
  • انجام طرح نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال برای ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال
  • نماینده ارشد پارلمان فرانسه به دلیل انتقاد از اسراییل احضار شد
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • کودک ربوده شده به خانه برگشت
  • تلاش کودک فلسطینی برای جمع‌آوری اوراق قرآن پس از بمباران غزه + فیلم