Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی آمادگی تیم استقلال خوزستان از روز چهارشنبه در تهران آغاز می‌شود. ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به منظور کسب آمادگی برای حضور قدرتمندتر در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم استقلال خوزستان اردویی تدارکاتی برگزار می‌کند.

اردوی تدارکاتی تیم استقلال خوزستان از روز چهارشنبه دوم مرداد ماه آغاز می‌شود که شاگردان عبدالمجید باقری‌نیا زیر نظر کادر فنی تمرینات لازم را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان عبدالمجید باقری‌نیا در استقلال خوزستان به منظور حضور بهتر در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به اردوی تهران اعزام می‌شوند.

باقری‌نیا علاوه بر انجام تمرینات مورد نیاز تیم، به منظور محک زدن شاگردان خود در اردوی تدارکاتی تهران چند بازی دوستانه را نیز در نظر گرفت.

بر همین اساس بازیکنان استقلال خوزستان در دیداری دوستانه مقابل تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر که با هدایت عبدالله ویسی به تازگی به لیگ برتر صعود کرد به میدان می‌روند.

تقابل شاگردان عبدالمجید باقری‌نیا در تیم استقلال خوزستان و عبدالله ویسی در شاهین شهرداری بوشهر روز پنجشنبه سوم مرداد ماه انجام می‌شود.

همچنین به منظور حضور بهتر در مسابقات لیگ دسته یک کشور تیم استقلال خوزستان یک بازیکن جدید جذب کرد.

مهدی نیایش‌پور مهاجم فصل گذشته تیم اکسین البرز پس از توافقات صورت گرفته با امضای قراردادی به تیم استقلال خوزستان پیوست.

وی به عنوان بهترین گلزن در تاریخ لیگ برتر زیر  21 سال ایران در سال 1392 شناخته می‌شود که با زدن 25 گل در 16 بازی در لیگ برتر زیر 21 سال ایران توانست رکورد 16ساله را جابه جا کند و رکوردی دست نیافتنی را ازآن کند که این رکورد هنوز ماندگار است.

مهدی نیایش‌پور در سال 1371 در بهبهان به دنیا آمد که بازی در تیم‌های فولاد خوزستان، فولادنوین خوزستان، ملی حفاری اهواز، استقلال اهواز، گل ریحان البرز و اکسین البرز از سوابق ورزشی او است.

صف‌آرایی استقلال خوزستان مقابل سرمربی پیشین خودتمدید قرارداد فرزین گروسیان با استقلال خوزستان+ عکسسرپرست تیم استقلال خوزستان منصوب شد

تیم استقلال خوزستان چند دوره در مسابقات لیگ برتر حضور داشت ولی متاسفانه فصل قبل به دلیل مشکلات به‌وجود آمده، به لیگ دسته یک سقوط کرد.

آبی‌پوشان خوزستانی در پانزدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر با سرمربی‌گری عبدالله ویسی توانستند 54 امتیاز کسب کنند و با تفاضل گل قهرمان این دوره شود.

انتهای پیام/ ع

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۹۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی

با کنار رفتن استقلال از رقابت‌های جام حذفی، این تیم از زمان برگزاری دیدار برابر شمس آذر تا جدال حساس هفته بعد مقابل تراکتور، دوازده روز زمان داشت و به همین دلیل، آبی پوشان امروز یک مسابقه دوستانه را برگزار کردند.

استقلال که در این مسابقه با ترکیبی از بازیکنان جوان و نیمکت نشین خود پای به زمین مسابقه گذاشته بود، با یک گل برابر آریو اسلامشهر تن به شکست داد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی‌فر، حسین زواره‌ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

 

دیگر خبرها

  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست