Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین استان اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ سید مصطفی مرتضوی اظهار داشت: یکی از مواردی که اخیراً بیش از گذشته مورد سوءاستفاده افراد سودجو قرار می‌گیرد، طراحی اپلیکیشن‌های اندرویدی جعلی می‌باشد که کلاهبرداران با این شگرد به دنبال کلاهبرداری از شهروندان هستند.

وی نصب نسخه‌های اصلی اپلیکیشن‌ها از منابع معتبر ایرانی را بسیار مهم دانست و گفت: با توجه به اینکه اغلب هموطنان عزیز هنگام مسافرت از برنامه های مسیریاب استفاده می کنند، به منظور جلوگیری از برداشت های غیر مجاز از حساب های بانکی، کاربران نسبت به دانلود و نصب نسخه های اصلی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی اضافه کرد: این اپلیکیشن ها شیوه‌ای جدید برای کلاهبرداری و سوءاستفاده از کاربران در فضای مجازی می‌باشد و به هیچ عنوان نباید آن را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنند، به نحوی که استفاده و فعال‌سازی آن مستلزم پرداخت اینترنتی مبلغ اندکی از سوی مشتریان است.

رئیس پلیس فتای اصفهان به شهروندان توصیه کرد: در صورت نیاز، اپلیکیشن‌های مورد نیاز را از مارکت‌های معتبر ایرانی دریافت کرده و از دانلود برنامه‌هایی که در کانال‌ها و شبکه های اجتماعی مختلف ارائه شده و یا لینک‌هایی که فاقد اعتبار لازم می‌باشند خودداری کنید، همچنین برنامه‌های جعلی با دریافت برخی از مجوزها، امکان دسترسی به تمامی اطلاعات ذخیره شده در گوشی تلفن همراه را خواهند داشت و می‌توانند از قربانیان سوءاستفاده کنند.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان اصفهان تلفن همراه رئیس پلیس شبکه های اجتماعی فضای مجازی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۹۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، ایوب کرد گفت: ۹۱۵ هزار و ۷۶۲ نفر مسافر در سال ۱۴۰۲ از طریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه جابجا شدند.که افزایش ۴۶درصدی را نسبت به سال قبل از آن نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود:از این تعداد جابجایی مسافر ۴۶۴ هزار و ۴۹۶ نفر از پایانه مرزی میلک و ۴۵۱ هزار و ۲۶۶ نفر نیز از طریق پایانه مرزی میرجاوه تردد کرده اند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این مدت حدود دو هزار اتوبوس و بیش از ۳۷ هزار دستگاه سواری کار جابجایی مسافر را از طریق پایانه‌های مرزی میلک و میرجاوه انجام دادند.
وی خاطرنشان کرد: پایانه مرزی میرجاوه مهمترین گذرگاه مرزی بین ایران و پاکستان است که در ۱۲ کیلومتری شهرستان میرجاوه و مجاورت شهرک تفتان پاکستان و پایانه مرزی میلک نیز از گذرگاه‌های مهم مرزی بین ایران و افغانستان است که در محدوده شهرستان هیرمند در مجاورت رودخانه مرزی و در نزدیکی مرکز ولایت نیمروز افغانستان قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • هر آنچه که کاربران «تیک تاک» باید درباره ممنوعیت آن در آمریکا بدانند
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی
  • نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی ورود به نرم‌افزار کالابرگ