Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@09:09:44 GMT

نخست وزیر عراق کنسرت علیرضا قربانی را لغو کرد!

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۰۲۳۵

نخست وزیر عراق کنسرت علیرضا قربانی را لغو کرد!

صراط:

علیرضا قربانی که این روزها کنسرت «با من بخوان» را در مجموعه سعدآباد برگزار می کند، با انتشار پستی در اینستاگرام از لغو اجرای امشب خبر داد و نوشت: «دوستان و همراهان همیشگی، متأسفانه لحظاتی پیش خبردار شدیم شورای تأمین استان تهران به دلیل مجاورت محل کنسرت «با من بخوان» و مجموعه تشریفات ریاست جمهوری مستقر در کاخ سعدآباد تهران، به لحاظ رعایت مسائل امنیتی تشریفات ریاست جمهوری، کنسرت امشب به تاریخ ۳۱ تیرماه را کنسل اعلام نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو به اطلاع دوستان فهیم و گرامی می‌رسد به سرعت وجوه تمامی بلیت‌های خریداری شده بصورت آنلاین به حساب‌های مربوطه بازگردانده شده و علاقمندان می‌توانند از روزهای تمدیدی کنسرت، که در سایت قابل مشاهده است، به خرید مجدد بلیت اقدام نمایند.»

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: علیرضا قربانی کنسرت با من بخوان مجموعه سعد آباد صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۰۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عسگری: همدلی بزرگان تهران به ۲ ملی‌پوش پایتخت منتهی شد

رئیس هیئت کشتی تهران می‌گوید همدلی ایجاد شده بین بزرگان کشتی پایتخت و قرار گرفتن آنها در کنار هم با یک هدف، منجر به ملی‌پوش شدن دو تهرانی در المپیک شده است. - اخبار ورزشی -

قاسم علی‌عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص کسب سهمیه المپیک از سوی دو کشتی‌گیر تهرانی (یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا) و قطعیت حضور آنها در ترکیب تیم ملی در پاریس اظهار داشت: خیلی از این بابت خوشحالیم، بعد از مدت‌ها کشتی تهران صاحب دو ملی‌پوش شده و این اتفاق خیلی خوبی است.

وی ادامه داد: این نوید روزهای خوبی را در کشتی تهران می‌دهد و اینکه در سال‌های آینده کشتی پایتخت به روزهای خوبِ گذشته‌اش برگردد. آن سال‌هایی که ما در رده بزرگسالان قهرمانان بزرگی مثل علیرضا دبیر، علیرضا رضایی، عباس جدیدی و... را از تهران در تیم ملی داشتیم.

علی‌عسگری درباره اینکه چقدر امید دارد که امامی و آذرپیرا بتوانند در مسابقات المپیک هم صاحب مدال شوند، گفت: جا دارد بابت برگزاری اردوهای خوب برای آماده‌سازی بچه‌ها از فدراسیون کشتی تشکر کنیم، اردوهای خوبی که پشت سر گذاشته شد، آنها را با آمادگی کامل روانه مسابقات کرد و در نهایت منجر به کسب سهمیه شد. واقعا امیدوار هستیم که این کسب سهمیه، به کسب مدال المپیک منتهی شود. کشتی‌هایی که امامی و آذرپیرا در مسابقات گزینشی آسیایی گرفتند این امیدواری را ایجاد کرد که آنها قابلیت کسب مدال المپیک را هم دارند. قطعا هم یونس و هم امیرعلی واقف هستند که باید از این فرصت بهترین استفاده را ببرند.

رئیس هیئت کشتی تهران در رابطه با اینکه چه عاملی بیش از همه در موفقیت اخیر کشتی تهران در مسابقات گزینشی و عضویت در تیم المپیکی موثر بوده، خاطرنشان کرد: ایجاد همدلی و رفاقت بین بزرگان کشتی تهران بسیار پراهمیت بود، در رأس آن هم حضور شخص اکبر فلاح، علیرضا رضایی، صادق گودرزی و... اینها مربیان خوبی بودند که پای کار آمدند. زحمات مربیان سازنده استان از جمله پلویی، قاسمی‌جو، نجاریان و سایر دوستانی که بدون چشمداشت تلاش کردند و درنهایت این همدلی ایجاد شده، کار را خوب پیش برد و اتفاق خوبی در کشتی تهران رخ داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقامتگاه ییلاقی پادشاهان قاجار و پهلوی اینجاست
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • خبرهایی از حج، نمایشگاه کتاب و اختلاف‌ مجریان تلویزیون
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • سعدآباد پر حاشیه
  • سعدآباد پرحاشیه
  • وزیر ارتباطات دولت رئیسی: دوستان همراهی کنند گوگل‌پلی را رفع فیلتر می‌کنیم!
  • عسگری: همدلی بزرگان تهران به ۲ ملی‌پوش پایتخت منتهی شد
  • هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران شد
  • اهداف سه‌گانه اردوغان از سفر به عراق چه بود؟