Web Analytics Made Easy - Statcounter

حزب سوسیال دموکرات آلمان به شدت با ایده وزیر اقتصاد آلمان مبنی بر اینکه در مناقشات تجاری با آمریکا باید تعرفه های گمرکی بر کالاهای صنعتی را به صفر برسانیم مخالف بوده و آن را سیگنالی از روی ضعف و نادرست می داند. ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "تاگس اشپیگل" آلمان، حزب سوسیال دموکرات آلمان به شدت با ایده "پیتر آلتمایر"، وزیر اقتصاد آلمان مبنی بر اینکه در مناقشات تجاری با آمریکا باید تعرفه های گمرکی بر کالاهای صنعتی را به صفر برسانیم مخالف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"مارکوس تنس"، معاون رئیس کمیته اروپایی در پارلمان آلمان در گفتگویی با "راینیشن پست" اظهار داشته است که این پیشنهاد وزیر اقتصاد آلمان به آمریکا سیگنال غلطی است.

وزارت اقتصاد آلمان به این موضوع اشاره کرده است که در اینجا مسئله پیشنهاد کمیسیون اروپایی مطرح است.

وزیر اقتصاد آلمان: باید خود را برای یک سیستم تجارت جهانی بدون آمریکا آماده کنیم

تنس در بخش دیگری از این گفتگو تصریح کرد که "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا خواهان یک جنگ اقتصادی است. وی به چنین حسن نظری درباره تعرفه های گمرکی تن نخواهد داد. ترامپ تنها یک زبان سخت اروپا را می فهمد اما آلتمایر خود را در برابر ایالات متحده می شکند. اگر دولت آمریکا موضع ضعف اتحادیه اروپا را حس کند مطالبات بیشتری خواهد داشت. ما باید حد و حدود و مرزهای خود را در مناقشات تجاری نشان دهیم و از آن دفاع کنیم.

"پیتر آلتمایر"، اخیرا در گفتگویی با دی ولت گفته است که اروپاییان آماده اند تعرفه های گمرکی در تولیدات مهم صنعتی را به صفر کاهش دهند. این مسئله همچنین شامل تعرفه های گمرکی بر خودرو می شود.

وی در سخنان خود اظهار داشته است که ما به عنوان اروپایی به آمریکا پیشنهاد می دهیم که تعرفه های گمرکی بر محصولات صنعتی را لغو کند و به این ترتیب دسترسی کالاهای آمریکایی به اروپا را تسهیل کند. این مزایای میلیاردی برای هر دو طرف دارد.

 وی از آمادگی آلمان برای رساندن تعرفه های گمرکی خودرو از آمریکا به صفر در چار چوب یک توافق گمرکی صنعتی با ایالات متحده خبر داد.

ترامپ مرتبا این انتقاد را به اروپاییان وارد می کند که اقدامات تجاری ناعادلانه ای را در پیش گرفته اند. رئیس جمهور آمریکا در همین راستا تعرفه های گمرکی بالا بر محصولات فولاد و آلومینیوم تصویب کرده و همچنین اروپا را تهدید کرده که تعرفه های گمرکی بالا بر تولیدات خودرو از اروپا اعمال خواهد کرد.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه اروپا اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه اروپا اخبار آمریکا اتحادیه اروپا اخبار آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۰۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت‌های نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در راستای نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازار‌های بین‌المللی است که تا ۱۲ اردیبهشت ماه، شرکت‌ها و بازرگانان از کشور‌های مختلف دنیا، اقدام به مذاکره و برقراری تعاملات تجاری با بزرگ‌ترین برند‌های صنعتی ایران در حوزه‌های صنعتی مختلف خواهند کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • فرصت‌های نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
  • چین از اتحادیه اروپا می‌خواهد تا سیاست‌های تجاری «تبعیض آمیز» را متوقف کند
  • بررسی توسعه همکاری‌ها و مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان
  • ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • موضع‌گیری وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • موضع‌گیری جدید وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • افزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل