Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار پیامی در توئیتر به دستگیری ۱۷ جاسوس آمریکایی در ایران واکنش نشان داد.

به گزارش ایمنا، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر، دستگیری ۱۷ جاسوس آمریکایی در ایران را دروغ خواند.

ترامپ در این پیام توئیتری نوشت: «گزارش‌های منتشر شده در مورد دستگیری جاسوسان سازمان سیا در ایران کاملاً دروغ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ واقعیت ندارد. صرفا دروغ‌ و جوسازی رسانه‌ای رژیمی است که به‌شدت در حال شکست است و نمی‌داند چه باید بکند. آنها در مورد پهپادشان که ساقط شد نیز همین‌گونه رفتار کردند. اقتصاد آنها مرده است و بسیار بدتر هم خواهد شد. ایران کاملاً آشفته است.»

صبح امروز دوشنبه مدیرکل ضدجاسوسی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در نشست یک خبری از دستگیری ۱۷ جاسوس تربیت‌یافته سیا خبر داد و اعلام کرد برخی از این جاسوسان حکم اعدام گرفته‌اند.

مدیرکل ضدجاسوسی وزارت اطلاعات  همچنین با اشاره به شناسایی و بازداشت ۱۷ عنصر جاسوسی سیا در مراکز حساس کشور گفت: برخی از این جاسوسان را تحت هدایت خود علیه سیا به‌کار گرفته‌ایم.

ترامپ و مقامات آمریکایی روز جمعه نیز پس از آن‌که ایران ادعای آنها مبنی بر سرنگون کردن یک فروند پهپاد ایرانی را تکذیب و اعلام کرد پهپاد مذکور مأموریت خود را با موفقیت به انجام رسانده است، مدعی شدند که مقامات ایرانی سابقه‌ای طولانی در دروغگویی و اغراق دارند؛ اما ساعاتی بعد شبکه «پرس‌ تی‌وی» جمهوری اسلامی ایران فیلمی که پهپاد ایرانی از ناو آمریکایی «یو اس‌اس‌ باکسر» گرفته بود، پخش کرد تا دروغ بودن ادعاهای ترامپ و مقامات آمریکایی آشکار شود.

منبع:تسنیم

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آمریکا ایران ترامپ جاسوس سیا سازمان جاسوسی سيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۰۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد

وال استریت ژورنال نوشت: پنتاگون جنگنده‌ها، پهپاد‌های مسلح و سایر هواپیما‌ها را به قطر منتقل می‌کند.

به گزارش انتخاب، این تغییر مکان نیرو‌ها و تجهیزات به دنبال محدودیت‌های اعمال شده بر انجام حملات هوایی از یک پایگاه هوایی که مدت‌ها توسط ایالات متحده در امارات مورد استفاده قرار می‌گرفت، رخ می‌دهد.

امارات متحده عربی در ماه فوریه به ایالات متحده اطلاع داد که دیگر به هواپیما‌های جنگی و پهپاد‌های آمریکایی مستقر در پایگاه هوایی الظفره در ابوظبی اجازه حمله به یمن و عراق را نخواهد داد.

مقامات آمریکایی گفتند که این امر، فرماندهان آمریکایی را بر آن داشته تا هواپیما‌های اضافی را به پایگاه هوایی العدید در قطر بفرستندبفرستند که محدودیت‌های مشابهی را اعمال نکرده است.

دیگر خبرها

  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در میدان | گزارش مهم یک پایگاه تحلیلی نظامی
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • راه اندازی کارخانه تولید پهپاد در چین | تولید MQ-۹ آمریکایی ۳۰ برابر ارزانتر ! | تصاویر
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • واکنش تند به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض آمریکایی
  • پافشاری اوکراین برای گرفتن پهپاد پیشرفته آمریکایی