Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@17:14:32 GMT

مرگ ۳ نفر داخل چاه ۱۵ متری

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۰۹۶۳

ساعت 24- سخنگوی آتش‌نشانی تهران از مرگ سه مرد جوان داخل چاهی به عمق ۱۵ متر خبر داد.

سید جلال ملکی با اعلام خبر مرگ سه کارگر جوان داخل چاه، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 16:36 امروز حادثه گرفتارشدن داخل چاه در آدرس شهرک چهاردانگه، خیابان غفاری به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت  یک گروه نجات از آتش‌نشانی تهران به همراه دستگاه تِرولی (دمنده هوا به داخل چاه) به درخواست آتش‌نشانی چهاردانگه به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه محل حادثه خارج از محدوده استحفاظی آتش‌نشانی تهران بود، گفت: محل حادثه کارگاه رنگرزی چوب بود که کارگران در محوطه آن در حال حفر چاه بودند.

وی افزود: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود کارگران در عمق 15 متری چاه مشغول کار هستند اما از دقایقی قبل، خبری از آنها نبود و به سوالات افراد خارج از چاه جواب نمی‌دادند.

ملکی تصریح کرد: فرد آتش‌نشان پس از ورود به چاه و دقایقی تلاش موفق شد هر سه نفر را از داخل چاه خارج کند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران ادامه داد: افراد گرفتار شده داخل چاه دو کارگر افغانستانی بین 20 تا 25 سال و یک کارگر ایرانی حدودا 30 ساله بودند که پس از خروج آنها از چاه مشخص شد هر سه نفر جان باختند.

وی متذکر شد: نشت گاز و گازگرفتگی از مهمترین احتمالات در اینگونه حوادث است؛ حتی اگر یک چاه مربوط به فاضلاب نباشد و چاه‌های دیگر در نزدیکی آن وجود داشته باشند، احتمال نفوذ گاز از لایه‌های خاک به درون چاه وجود دارد.

به گفته ملکی، علت اصلی فوت این سه نفر توسط عوامل پزشکی قانونی مشخص می‌شود و آتش‌نشانان در ساعت 19:20 محل حادثه را به عوامل آتش‌نشانی چهاردانگه تحویل دادند.

تسنیم

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۰۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت

مجید اصغری در گفت و گو با خبرنگار مهر از فوت مرد ۳۰ ساله‌ای در پی گازگرفتگی خبر داد و افزود: این حادثه در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ به آتش نشانی اطلاع داده شد، که بلافاصله تیم امدادی به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: این حادثه در شهرک نقش جهان و به علت نشت گاز شهری رخ داده بود، که با حضور عوامل آتش‌نشانی و بررسی محل حادثه جسد مردی حدوداً ۳۰ ساله مشکوک به گاز گرفتگی پیدا شد.

مسئول آتش نشانی پیشوا گفت: علت اصلی و دقیق فوت توسط پزشکی قانونی اعلام می‌شود.

کد خبر 6089036

دیگر خبرها

  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در داخل و خارج کشور برپا می‌شود
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • بولگاری و نازک ترین ساعت مچی مکانیکی جهان‌/ چرخ دنده ها را چطور داخل آن جای داده اند؟! (عکس)