Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@22:19:36 GMT

معاون اول رییس جمهور به استان البرز سفر می‌کند

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۱۰۱۲

معاون اول رییس جمهور به استان البرز سفر می‌کند

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به منظور بازدید و افتتاح چند طرح مهم عمرانی و صنعتی، فردا (سه شنبه) به استان البرز سفر خواهد کرد.

اسحاق جهانگیری در این سفر پس از بازدید از پروژه تکمیل آزادراه شهید همت، فاز یک و دو پروژه تکثیر و پرورش ماهی البرز کاسپین را افتتاح خواهد کرد.

معاون اول رییس جمهور همچنین از نمایشگاه محصولات و توانمندی‌های عشایری–کشاورزی استان البرز بازدید و سپس با حضور در شهرستان گلشهر، خط ریلی قطار برقی و ایستگاه شهر جدید هشتگرد را مورد بازدید قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری در ادامه این سفر با حضور در شهرستان مشکین دشت، فاز توسعه ساخت اولین لکوموتیو باری و مسافربری مپنا را افتتاح و از نمایشگاه دستاورد‌های گروه مپنا بازدید خواهد کرد.

حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان البرز و تبیین برنامه‌ها و رویکرد‌های دولت برای سال رونق تولید از دیگر برنامه‌های معاون اول رییس جمهور در این سفر یک روزه خواهد بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور استان البرز سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۱۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر جمعه به مناسبت هفته کار و کارگر، از پنج نفر از کارگران نمونه استان البرز با حضور محمد چکشیان، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز و آیت الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز در نماز جمعه کرج تجلیل شد.

هر ساله کمیته‌های استانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز بر اساس یکسری شاخص‌ها اقدام به ارزیابی واحدهای تولیدی در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و … می‌کنند و طرح‌های کارآفرینانه، روش‌های افزایش دهنده تولید و بهره وری و امور خلاقانه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

در نهایت کارگرانی که در این طرح‌ها شرکت داشته باشند ارزیابی و امتیاز دهی شده و از دل آنها افرادی انتخاب می‌شوند و مورد تقدیر و تجلیل قرار می‌گیرند و سپس به صورت کشوری نیز از آنها تجلیل می‌شود که امروز با توجه به حضور معاون وزیر از پنج نفر تقدیر شد.

کد خبر 6089244

دیگر خبرها

  • ۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • سفر خارجی رئیسی بعد از «وعده صادق» نشان از اقتدار کشور است
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز