Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم‌ ملی والیبال جوانان ایران گفت: در ست چهارم میتوانستیم راحت پیروز شویم، اما سرویس‌های خوب آرژانتین کار را سخت کرد.

به گزارش ایسنا، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران درباره پیروزی شاگردانش مقابل آرژانتین در یک‌چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان، اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود و مطمئن بودیم حریف سختی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی را خوب شروع کردیم و ست اول را قاطعانه بردیم، اما آرژانتین در ست دوم بازی با تغییراتی که در ترکیب خود داشت، کار را برای ما سخت کرد و بازی از دست ما خارج شد که ست دوم را بردند.

او ادامه داد: در ست سوم هم ما تغییراتی دادیم که بازیکنان ما خود را به خوبی با آن تطبیق دادند و توانستیم این ست را هم از آن خود کنیم. در ست چهارم بازی خیلی قاطعی را انجام دادیم، اما کاپیتان آن‌ها با سرویس‌هایی که زد و امتیازاتی که گرفت کار ما را سخت کرد و بازی که باید راحت تمام می‌شد، امتیازاتش پا به پا شد و سخت بردیم و این می‌تواند درسی برای ادامه راه باشد. هر روز تجربه جدیدی به ما اضافه می‌شود، اما خوشحالیم که بردیم و برای بازی با ایتالیا آماده می‌شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران افزود: هدف ما این است که همه تیم‌ها را ببریم، ایتالیا حریف سختی است، اما سعی می‌کنیم بازی را مقابل این تیم نیز ببریم. همه تیم‌ها دوست دارند به عنوان صدرنشین صعود کنند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم، ایتالیا با شکست دادن تیم برزیل نشان داده که تیم قدرتمندی است و فردا کار سختی داریم.

سرمربی تیم‌ ملی والیبال جوانان ایران درباره مصدومیت توخته نیز گفت: طبیعی است و همیشه مصدومیت‌هایی در جریان بازی‌ها رخ می‌دهد که متاسفانه توخته هم آسیب دید، اما به بازی بعدی می‌رسد و از این مورد خیالمان راحت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بهروز عطایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۱۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار ۳-مس سونگون۱: صعود تیم مسعود به یک چهارم

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان مس سونگون در ورزشگاه پاس قوامین بود‌.

هواداری‌ها که فصل گذشته به نیمه نهایی جام حذفی رسیده بودند در پی رسیدن دوباره به جمع تیم‌های پایانی هستند‌ و حالا با برتری سه بر یک برابر مس سونگون لیگ یکی به یک چهارم رسیدند.

مسعود شجاعی در این بازی از آرشا شکوری، گلر زیر ۱۹ سال و ادریس رحمانی خرید زیر ۲۳سال این تیم در پنجره زمستانی از استقلال ملاثانی استفاده کرد و چند بازیکن جوان دیگر نیز به میدان رفتند که مهرشاد عبداللهی جوان نیز گل سوم را زد.

داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۰، بابک مرادی در دقیقه ۲۰ و مهرشاد عبداللهی در دقیقه ۷۰ برای هوادار گل زدند و تک گل مس سونگون را ماهان احمدزاده به ثمر رساند.

هوادار در این بازی موقعیت های زیادی را از دست داد اما در نهایت به جمع هشت تیم نهایی رسیدند‌.

دیگر خبرها

  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • صعود هوادار به یک‌چهارم نهایی جام حذفی / مس سونگون شگفتی‌ساز نشد
  • هوادار ۳-مس سونگون۱: صعود تیم مسعود به یک چهارم
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند