Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه ایران در دیدار با رئیس مجلس ملی نیکاراگوئه با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب های 2 کشور گفت: آمریکایی ها دوست نداشتند یک سالگی این 2 انقلاب را ببینند، اما در چهلمین سال انقلاب مان هستیم و 40 سال دیگر هم آنها را مایوس خواهیم کرد.

به گزارش فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور جمهوری اسلامی ایران که در نیکاراگوا حضور دارد صبح دوشنبه (به وقت محلی) با «گوستاوو پورراس کورتس» رئیس مجلس ملی این کشور دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که اعضای هیات رئیسه مجلس و گروه دوستی پارلمانی ایران و نیکاراگوا حضور داشتند، وزیر امور خارجه با ابلاغ سلام های گرم و دعوت علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، ضمن برشمردن زمینه های همکاری 2 کشور، آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه و تعمیق روابط دو کشور در همه زمینه ها به ویژه در حوزه اقتصادی را مورد تاکید قرار داد.

ظریف با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب های دو کشور افزود: آمریکایی ها دوست نداشتند یک سالگی این 2 انقلاب را ببینند، اما 2 کشور در چهلمین سال انقلاب مان هستیم و چهل سال دیگر هم آنها را مایوس خواهیم کرد.

رئیس مجلس ملی نیکاراگوآ نیز در این دیدار اظهار داشت: هیچ شکی در اتحاد همه کشورهایی که تحت فشار و تروریسم اقتصادی آمریکا هستند، وجود ندارد.

وی افزود: جبهه مبارزه با استکبار با هجمه رسانه ای، تبلیغاتی و جنگ اقتصادی آمریکا و متحدانش مواجه است که لزوم اتحاد همه ما را ضروری می سازد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۱۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»

به گزارش خبرآنلاین،‌دکتر رضا ملک‌زاده، وزیر بهداشت در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی،‌ فوق تخصص گوارش و کبد و عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی گفت: واقعاً آن کاری که ما در برجام انجام دادیم بی‌نظیر بود، رفتیم با همه قدرت‌های دنیا پشت یک میز نشستیم و با کارهایی که دکتر ظریف انجام داد افتخاری به دست آمد، اما متاسفانه افرادی که اصلاً برجام را نخواندند با آن مخالفت کردند تا یک پیمان افتخارآمیز برای ایران زیر سوال برود، وضعیت تحریم‌ها به‌شکلی شده که هر روز وضعیت کشور تغییر می‌کند و این ناامیدی‌ها را تشدید کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901957

دیگر خبرها

  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • جزئیاتی از دیدار قهرمان تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب (فیلم)
  • سطح تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • اصفهان برخوردار از تفکر پایداری است/ کلنگ دفتر شورای استان را به زمین خواهیم زد
  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند