Web Analytics Made Easy - Statcounter

معصومه ابتکار دوشنبه شب در بازدید از یک واحد پرورش دام متعلق به یک بانوی کارآفرین در شهرستان آبیک، افزود: حضور بانوان ایرانی در سال‌های اخیر در عرصه کارآفرینی به ویژه در زمینه تولیدات کشاورزی و پرورش دام رشد داشته و دولت نیز حامی این بانوان کارآفرین است.
وی اضافه کرد: دولت تلاش می کند با توسعه آموزش بانوان در عرصه تولید و برند سازی، شبکه سازی و بازاریابی از این فعالیت‌ها نهایت حمایت را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابتکار با اشاره به نامگذاری امسال به رونق تولید، گفت: در طرحی که با همکاری وزارت جهاد کشاورزی در حال اجرا است کارآفرین به طور تخصصی در زمینه تولید محصول سالم آموزش دیده و اقدام به تولید می‌کند که این طرح با استقبال کارآفرینان روستایی مواجه شده است.
وی گفت: در این راستا با ایجاد و توسعه صندوق‌های خرد زمینه ارائه تسهیلات و پشتوانه‌های مالی برای زنان روستایی فراهم می‌شود.
معاون رئیس جمهوری هدف اصلی فعالیت‌ها و حمایت‌ها را زنان سرپرست خانوار عنوان کرد و افزود: در این راستا آموزش‌های گروهی و مهارتی، مدیریت بنگاه در چرخه ارزش و شبکه سازی مواد اولیه و فروشگاه‌ها در استان‌ها در دستور کار است که هسته اولیه آن توسط دولت تأمین می‌شود اما استان‌ها نیز باید در این زمینه بیشتر تلاش کنند.
معاون رییس جمهوری امروز برای حضور در شورای برنامه ریزی و توسعه استان،دیدار با سمن های فعال در حوزه بانوان و خانواده و بازدید از چند طرح کارآفرینی بانوان روستایی به استان سفر کرده بود.
۷۳۸۸* ۶۱۰۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات اشتغال قزوین بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوردر مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: در زمینه حجاب کار اجرایی انجام نمی‌دهیم دنبال فرهنگ سازی هستیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور صبح امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: ما عملا نمی‌توانیم در مساله اجرا وارد شویم، اما در تلاش برای فرهنگ سازی هستیم.

خزعلی: دوره موشک تمام نشده وقتی زبان وتو می‌شود

خزعلی خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که توسط معاونت امور زنان ریاست جمهوری در این زمینه در سال گذشته انجام گرفت آموزش زیست عفیفانه به مربیان بود که آنها برای والدین برنامه‌های الگویی و کارگاهی برگزار خواهند کرد و در پنج استان این کار انجام شده و برای 10 استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می شود.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» طرحی برای کمک به اقتصاد روستا
  • خانه‌های روستایی باید به کارگاه تولیدی تبدیل شود
  • بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • دولت، یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد/ آموزش حفظ محیط زیست باید از دوران کودکی آغاز شود