Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفارت ایران در هند روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که کلیه خدمه نفتکش استنا ایمپرو انگلیس در سلامت کامل به سر می برند و همچنان در کشتی هستند.

به گزارش ایرنا؛ سفارت ایران در هند در پیامی به رویترز اعلام کرد که براساس این پیام، سفارت هند در تهران نیز در مورد سلامت خدمه کشتی با مقامات ایرانی در تماس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«اس جیشانکار» وزیر امور خارجه هند روز دوشنبه اعلام کرد که دولت هند در حال رایزنی با جمهوری اسلامی ایران برای آزادی ۱۸ خدمه هندی نفتکش انگلیسی است.

جیشانکار در حساب تویتری خود نوشت: تیم دیپلماتیک هند در تهران با مقامات ایرانی در ارتباط هستند. سفارت هند در تهران برای آزادی خدمه هندی نفتکش انگلیسی تلاش می کند.

این پیام وزیر امور خارجه هند در پاسخ به درخواست «پینارایی ویجایان» سروزیر ایالت کرالا منتشر شده است.

سروزیر ایالت کرالا با اشاره به اینکه ۴ نفر از ۱۸ خدمه هندی این کشتی متعلق به ایالت کرالا هستند از دولت مرکزی هند درخواست کرده است که امنیت و سلامت این افراد را تضمین کند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سفارت ایران در هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۱۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت ژنرال هندی از حمله ایران به اسرائیل

تعداد بازدید : 3 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 22 حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل که در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به کنسول گری ایران در سوریه انجام شد، با تحلیل موجی از نظامیان ارشد کشورهای مختلف درباره تبعات نظامی و امنیتی‌اش همراه شده است. در همین راستا ژنرال جی دی بکشی سرلشکر ارتش هند به تحلیل و ارزیابی این حمله پرداخته که با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • آزادی کارکنان هندی کشتی توقیف شده توسط ایران
  • روایت ژنرال هندی از حمله ایران به اسرائیل
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات توافق شده آزاد می‌شوند
  • ایران روی کمربند سنگ کلیه
  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • طرز پخت چلو مرغ توسط یک پدربزرگ‌ هندی (فیلم)
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران