Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر امیرشیر توماج اظهارکرد: چهار هزار و ۸۴ واحد مسکونی شهری و سه هزار و ۱۶۷ واحد در مناطق سیل زده روستایی در شهرستان آق قلا مورد ارزیابی کارشناسان بنیاد مسکن قرار گرفته اند.

توماج از معرفی سه هزار و ۵۵۵ پرونده شهروندان مناطق سیل زده جهت برخورداری از تسهیلات و کمک های بلاعوض دولت به بانک های عامل خبر داد و افزود: ۷۳۳ پرونده احداثی٬ هزار و ۹۸۰ واحد مسکونی تعمیری و ۸۴۲ پرونده متقاضیان معیشتی به بانک های عامل جهت بهره مندی از تسهیلات و کم های بلاعوض دولت در مناطق سیل زده معرفی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد بازسازی و نوسازی شهرستان آق قلا خواستار تسریع در پرداخت کمک های بلاعوض و تسهیلات شهروندان سیل زده از مدیران بانک های عامل شد و از انعقاد قرارداد هزار و ۹۹۷ پرونده تا کنون خبر داد.

توماج گفت: هزار و ۲۲۹ پرونده تعمیری٬ ۳۷۴ واحد مسکونی احداثی و ۳۹۴ پرونده معیشتی متقاضیان مناطق سیل زده شهرستان آق قلا موفق به انعقاد قرارداد در بانک های عامل شده و از تسهیلات و کمک های بلاعوض دولت استفاده کرده اند.

کد خبر 4673790

منبع: مهر

کلیدواژه: آق قلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۱۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگنده‌های صهیونیستی مناطق مسکونی غزه و رفح را زیر آتش گرفتند

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که در جریان بمباران خانه‌های مسکونی در محله الزیتون واقع در شهر غزه دست کم هفت شهروند فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۴ تن دیگر زخمی شدند.

اشغالگران صهیونیست همچنین یک موتور را نزدیک گذرگاه صلاح الدین در جنوب شهر رفح هدف قرار دادند که به دنبال آن ۲ فلسطینی به شهادت رسیدند.

رسانه‌های فلسطینی نیز گزارش دادند که حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی مناطق شرق جبالیا در شمال نوار غزه و شهر رفح در جنوب این باریکه را هدف قرار دادند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت گسترده منطقه المغراقه واقع در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

مرزهای شمالی شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه شاهد تیراندازی‌های گسترده و حملات توپخانه ای بوده است.

کد خبر 6100001

دیگر خبرها

  • کدام مناطق بیشترین سهم از ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکونی را دارند؟
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن
  • بانک‌ها تا پایان اردیبهشت نسبت به پرداخت تسهیلات مسکن اقدام کنند
  • جنگنده‌های صهیونیستی مناطق مسکونی غزه و رفح را زیر آتش گرفتند
  • اختصاص بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی به گیلان
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی
  • پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • (ویدئو) قیمت‌های عجیب واحد‌های مسکونی در افغانستان
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان