Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از مزرعه کشاورزی و دامداری بانوی کارآفرین نمونه روستای قشلاق شهرستان آبیک استان قزوین بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، زاهدی استاندار قزوین، فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، مسئولان شهرستان آبیک و دیگر مسئولان استانی از مزرعه کشاورزی و دامداری بانوی کارآفرین نمونه روستای قشلاق شهرستان آبیک استان قزوین بازدید کرد و در جریان روند فعالیت این بانوی کارآفرین قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا سیفی کارآفرین روستای قشلاق شهرستان آبیک استان قزوین است که 18 سال است در زمینه دام سبک، 18 سال پرورش زنبور عسل، چهار سال در زمینه گوساله پرواری، دو سال کشت گندم و جو گواهی شده و سه سال کشت گندم و جو مادری فعالیت می‌کند.

وی در واحد دامداری 700 رأس میش مادر، 200 رأس میش اصلاح و نژاد، 80 رأس گوساله پرواری پرورش می دهد و محصول سالم هم تولید می‌کند.

این کارآفرین دارای 80 کلنی زنبور عسل است.

سیفی بانوی کارآفرین نمونه روستایی با فعالیت در عرصه کشاورزی و دامپروری برای پنج نفر به طور مستقیم و برای 70 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

این کارآفرین روستایی تاکنون رتبه‌های مختلفی در استان قزوین و کشور کسب کرده که می توان به زن کارآفرین روستایی کشور، زن نمونه عشایری استان قزوین و غیره اشاره کرد.

وی نخستین بانوی خادم عتبات عالیات است که لوح تقدیر هم دریافت کرده است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اشتغال زنان سازمان جهاد کشاورزی استان کشاورزی معاون رئیس جمهور قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تداخل ۵ پلاک از اراضی کشاورزی استان قزوین

در نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان، پلاک‌های کارندچال، کش رود و قدیم آباد در شهرستان قزوین و حاجی آباد لیاء و دانسفهان در شهرستان بوئین زهرا پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آنها به پایان رسید.

از مجموع هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۱۴ پلاک به پایان رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • بانوی کارآفرین نظرآبادی
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • تلاش اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت تحقق شعار «ارزش‌مدار، کارآفرین و ثروت‌ساز» باشد/ تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • وعده صادق یک نمونه از نتایج ملموس «ما می توانیم» بود
  • رفع تداخل ۵ پلاک از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • خسارت سیل به قشلاق ذاخر شهرستان اهر
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها